Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2023 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.12.2023 r.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 24 października 2023 r.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Patrycjusza Pająka na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iliany Genew-Puhalewej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Stasieczek-Górnej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Święckiej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Agaty Chałupnik na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Zuzanny Grębeckiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Piotra Morawskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Jana Potkańskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Karola Samsela na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Inesy Szulskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Dżabaginy na czas określony w ramach umowy nielimitowanej na ½ etatu na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczych w Zakład Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-7/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie wyboru członków Wydziałowej Komisji Wyborczej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).
W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).
Rok akademicki 2022/2023
Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2022 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 13.12.2022 r.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 18 października 2022 r.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-17/2022).
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Piotra Garncarka na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka i Kultury Polskiej Dla Cudzoziemców "Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Agnieszki Mikołajczuk na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas określony zatrudnienia dr Anny Miłoszewskiej-Kiełbiewskiej w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie ustalenia wykazu uwzględnianych w pensum obciążeń dydaktycznych niebędących zajęciami regularnymi.
- Informacja w sprawie reorganizacji systemu biblioteczno-informacyjnego na Wydziale Polonistyki.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie udzielenia pracownikom Wydziału Polonistyki w roku akademickim 2023/2024 płatnych urlopów naukowych w trybie art. 130 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668).
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 16.30
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 4 maja 2021 r.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Ze względów organizacyjnych materiały do poszczególnych punktów programu zostaną udostępniane stopniowo w dniach od 4 maja 2021 r. do 7 maja 2021 r., do godz. 21.00.
3. W dniu 4.05.2021 r. do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach od 4.05.2021 r., od godz. 14.00, do 7.05.2021 r. włącznie.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Dnia 10 maja 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 13 maja 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 14 maja 2021 r.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA 11.05.2021
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 kwietnia 2021 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Będkowskiego na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Danieli Pelčakovej na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.
ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.
3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.
Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …
4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK GŁOSOWAŃ
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)
POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)
CZĘŚĆ I godz. 16.00
I. HABILITACJE
- Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
- dr Justyny Kowalskiej-Leder
- dr. Włodzimierza Pessela
II. DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr Annie Dąbkowskiej
- mgr Katarzynie Małgowskiej
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
- mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
- mgr Mai Dobiasz-Krysiak
- mgr Beaty Górskiej-Szkop
- mgr. Pawła Jaskulskiego
- mgr Agnieszki Ochenkowskiej
- mgr Marty Rogowskiej
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
- mgr Magdy Ciereszko
- mgr Barbary Klimek
- mgr Anny Perzyńskiej
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
- mgr. Kacpra Andrychowskiego
- mgr Maryii Anufryjevy
- mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
- mgr Katarzyny Borkowskiej
- mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
- mgr Natalii Breyvo
- mgr. Pawła Brudzyńskiego
- mgr Marii Ciostek
- mgr Pauliny Faliszewskiej
- mgr Małgorzaty Glinickiej
- mgr Agnieszki Jastrzębskiej
- mgr Pauli Kiczek
- mgr Kai Kiełpińskiej
- mgr. Aleksandra Kmaka
- mgr Dominiki Kosteckiej
- mgr Sary Manasterskiej
- mgr. Kenjiego Miury
- mgr Marty Niewieczerzał
- mgr. Huberta Olborskiego
- mgr Katarzyny Osior-Szot
- mgr Magdaleny Pliszki
- mgr. Andreia Rasinskiego
- mgr Urszuli Sieczkowskiej
- mgr. Tomasza Sobańskiego
- mgr Yelizavety Startsavy
- mgr Kamili Sujkowskiej
- mgr Magdaleny Supeł
- mgr. Janusza Szablewskiego
- mgr. Olgierda Uziembły
- mgr. Grzegorza Waśniewskiego
- mgr. Bogusława Zagórskiego
- mgr Marii Żaboklickiej
III. Sprawy bieżące Wydziału.
Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.
POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 16.1.2018 R.
CZĘŚĆ I godz. 16.00
I. HABILITACJE
- Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Przemysławowi Pietrzakowi.
- Sprawa odwołania dr. Michała Stefańskiego od uchwały Rady Wydziału Polonistyki w sprawie odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego z dnia 18 czerwca 2013 r.
II. DOKTORATY
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Weroniki Lipszyc.
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
- mgr. Daniela Ciesielskiego
- mgr Małgorzaty Glinickiej
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
- mgr. Igora Barkowskiego
- mgr. Marcina Czardybona
- mgr Barbary Klimek
- mgr Aleksandry Potockiej-Woźniak
- mgr Doroty Samsonowicz-Kaczmarek
CZĘŚĆ II godz. 17.00
Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 grudnia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Sprawa przedłużenia zatrudnienia dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
- Sprawa przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Romana Krzywego, prof. UW na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
- Sprawa zatrudnienia dr. hab. Przemysława Gębali, prof. UW w wymiarze połowy etatu na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego w wymiarze połowy etatu na stanowisko starszego wykładowcy na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego i Bałtystyki UW.
- Opinia Rady w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego UW na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej oraz recenzentów.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Polszczyzna a przekład w Instytucie Języka Polskiego UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Polszczyzna w administracji i biznesie w Instytucie Języka Polskiego UW.
- Opłaty edukacyjne na rok akademicki 2018/2019.
- Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 listopada 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 marca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 11 kwietnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.
Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.
CZĘŚĆ I godz. 14.30
- HABILITACJE
1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Bogusławskiej.
- DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr Magdalenie Stasieczek-Górnej (+wyróżnienie)
- mgr Aleksandrze Święckiej (+wyróżnienie)
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
- mgr. Michała Grabowskiego
- mgr Magdy Nabiałek
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
- mgr Anny Kowalczyk
- mgr. Damiana Makucha
- mgr Urszuli Swobody-Rydz
- mgr Agnieszki Wąsik
- mgr Mileny Wojtyńskiej-Nowotki
- Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr Karoliny Ćwiek-Rogalskiej.
- Zamknięcie przewodu doktorskiego:
- mgr Magdaleny Balcerzak-Szymanek
- mgr Jowity Latko
CZĘŚĆ II godz. 16.00
Wręczenie dyplomów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 stycznia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Uchwała Rady Wydziału w sprawie zmian w Regulaminie Wydziału.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania na stanowisko profesora zwyczajnego prof. dr. hab. Andrzeja St. Kowalczyka w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr hab. Iwony Kurz w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu dr Ewy Modrzejewskiej w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Łukasza Zaremby w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas nieokreślony na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców:
- mgr Anny Domańskiej
- mgr Marty Skury
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
- Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie na rok akademicki 2016/2017.
- Opłaty za usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017.
- Limity rekrutacyjne na studia I i II stopnia na rok akademicki 2016/2017.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 14 października 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 listopada 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 16 grudnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 3 lutego 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 marca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 14 kwietnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 maja 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 15 października 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 11 marca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 15 kwietnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 25 września 2014 r.