RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Powrót

Posiedzenie w dniu 5 września 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 5.9.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 5 września 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM" (WPL-1210-6/2023).
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Justyny Garczyńskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Olgi Jauer-Niworowskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Jana Kozłowskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Moniki Kresy na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Małgorzaty Litwinowicz-Droździel na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Aliny Molisak na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Dawida Marii Osińskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Iliany Genew-Puhalewej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Patrycjusza Pająka na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Ewy Wolańskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany składu komisji kwalifikacyjnej ds. awansu dr. hab. Piotra Garncarka na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego dr Magdaleny Stasieczek-Górnej na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM" oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego dr Aleksandry Święckiej na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM" oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Powrót

Posiedzenie w dniu 16 maja 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 16.05.2023 r.

Część Pierwsza

  1. Spotkanie z Jego Magnificencją Rektorem UW prof. dr. hab. Alojzym Z. Nowakiem.

Część Druga

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 kwietnia 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Aliny Molisak na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-6/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Powrót

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Powrót

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Powrót

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Powrót

Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 16.1.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Przemysławowi Pietrzakowi.
  2. Sprawa odwołania dr. Michała Stefańskiego od uchwały Rady Wydziału Polonistyki w sprawie odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego z dnia 18 czerwca 2013 r.

II. DOKTORATY

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Weroniki Lipszyc.
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Daniela Ciesielskiego
    2. mgr Małgorzaty Glinickiej
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Igora Barkowskiego
    2. mgr. Marcina Czardybona
    3. mgr Barbary Klimek
    4. mgr Aleksandry Potockiej-Woźniak
    5. mgr Doroty Samsonowicz-Kaczmarek

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 grudnia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawa przedłużenia zatrudnienia dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
  3. Sprawa przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Romana Krzywego, prof. UW na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
  4. Sprawa zatrudnienia dr. hab. Przemysława Gębali, prof. UW w wymiarze połowy etatu na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego w wymiarze połowy etatu na stanowisko starszego wykładowcy na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego i Bałtystyki UW.
  6. Opinia Rady w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego UW na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej oraz recenzentów.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Polszczyzna a przekład w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Polszczyzna w administracji i biznesie w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Opłaty edukacyjne na rok akademicki 2018/2019.
  14. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  15. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  16. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Powrót

Posiedzenie w dniu 14 marca 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

TYTUŁY NAUKOWE

  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie odwołania dr hab. Katarzyny Węgorowskiej, prof. UZ.

DOKTORATY

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Olgi Masiuk.
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    a) mgr Anny Laskowskiej
    b) mgr Natalii Mętrak-Rudy
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr Anny Krasuskiej.

CZĘŚĆ II godz. 16.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 lutego 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki UW z działalności w 2016 roku.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Agnieszki Karpowicz na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Izabeli Stąpor na stanowisku asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko profesora nadzwyczajnego UW dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogółnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  12. Korekta programu studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia na kierunku filologia polska.
  13. Korekta programu studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku filologia bałtycka.
  14. Korekta programu studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku filologia klasyczna.
  15. Korekta programu studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku slawistyka.
  16. Korekta programu studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku kulturoznawstwo-wiedza o kulturze.
  17. Korekta programu studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  18. Powołanie specjalizacji „Teatr – performans – widowisko" na studiach II stopnia na kierunku kulturoznawstwo-wiedza o kulturze.
  19. Korekta programu studiów podyplomowych Literatura i książka dla dzieci i młodzieży wobec wyzwań nowoczesności.
  20. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  21. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Powrót

Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Katarzynie Kotyńskiej.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

  1. dr Anity Lorenc
  2. dr Magdaleny Saryusz-Wolskiej
  3. dr Natalii Siudzińskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Burdzińskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Katarzynie Wakule
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Elżbiety Sadowskiej
    2. mgr Natalii Shumlianskiej
    3. mgr Ewy Stusińskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Damiana Makucha
    2. mgr Weroniki Plińskiej
    3. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    4. mgr Sylwii Stępień
    5. mgr Katarzyny Szrodt
    6. mgr Anny Szymańskiej-Budzińskiej
  4. Powołanie dodatkowego recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Wojewódzkiej.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Ciesierskiej-Zajdel
    2. mgr Marty Cmiel-Bażant
    3. mgr Aliny Gromadki

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 kwietnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Uzupełnienie składu Komisji Nauki w kadencji 2012-2016.
  4. Wyniki ocen okresowych na Wydziale Polonistyki UW w roku akademickim 2015/2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jarosława Klejnockiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Stachowicza na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Małgorzaty Wysockiej-Mielczarskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  12. Zasady wspólnego pisania pracy dyplomowej przez studentów Wydziału Polonistyki UW.
  13. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  14. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014