Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).
W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).
Rok akademicki 2022/2023
Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2023 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 20.06.2023 r.
1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 16 maja 2023 r.
2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
3. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023).
4. Opinia w sprawie zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
5. Opinia w sprawie zatrudnienia dr Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
6. Opinia w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
7. Opinia w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
8. Opinia w sprawie zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
9. Opinia w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
10. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Justyny Garczyńskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Moniki Kresy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Olgi Jauer-Niworowskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Molasa na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Ireny Aleksy na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agaty Koprowicz na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Ctirada Sedláka na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zgłoszenia kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2024-2028.
18. Sprawy bieżące Wydziału.
19. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 17 listopada 2020 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 17.11.2020 r.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 17 listopada 2020 r.
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 10 listopada br.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 10.11.2020 r. do godz. 14.00
3. W dniu 10.11.2020, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 10.11.2020 r., od godz. 14.00 do 12.11.2020 r. włącznie.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Do dnia 13 listopada br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 17 listopada br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 19 listopada br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 20 listopada br.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 października 2020 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Wydziałowej Komisji Oceniającej w kadencji 2020-2024.
- Uzupełnienie składu Komisji Bibliotecznej w kadencji 2020-2024.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze 1/3 etatu mgr Agnieszki Witkowskiej-Krych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Literatury Polskiej.
- Zmiana w składzie redakcji pisma „Widok. Teorie i Praktyki Kultury Wizualnej".
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.
ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.
3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA
CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE
- Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.
CZĘŚĆ II
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 9 października 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 13 listopada 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 grudnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 stycznia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 19 lutego 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 12 marca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)
- Posiedzenie w dniu 14 maja 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 26 września 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 listopada 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 lutego 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 marca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 17 kwietnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 maja 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 27 września 2018 r.
Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2016 r.
CZĘŚĆ I godz. 16.00
I. TYTUŁY NAUKOWE
1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Dariuszowi Kuleszy, prof. UwB oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.
II. HABILITACJE
1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Aliny Molisak.
III. DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr Annie Lewenstam
- mgr Katarzynie Wojewódzkiej
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
- mgr Karoliny Ćwiek-Rogalskiej
- mgr Moniki Kowalczyk
- mgr Weroniki Plińskiej
- mgr. Mateusza Seroki
- mgr Agnieszki Sosnowskiej
- mgr Karoliny Wierel
CZĘŚĆ II godz. 17.00
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15 listopada 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Opinia Rady w sprawie otwarcia konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW oraz powołanie komisji konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
- Korekta uchwały rekrutacyjnej na studia I i II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna na rok akademicki 2017/2018.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliacji pisma Widok. Teorie i praktyki kultury wizualnej przy Wydziale Polonistyki UW.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 6 października 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 listopada 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 8 grudnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 marca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2016 r.
Posiedzenie w dniu 16 grudnia 2014 r.
Posiedzenie Rady Wydziału 16.12.2014 r.
CZĘŚĆ I godz. 16.00
- DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr Oldze Kaczmarek (+wyróżnienie)
- mgr Marcie Kułaj
- mgr Dąbrówce Mirońskiej (+wyróżnienie)
- mgr. Adamowi Niewiadomskiemu
- mgr Agacie Sikorze (+wyróżnienie)
- mgr Alicji Wójcickiej
- mgr Oksanie Zakhutskiej
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
- mgr Iwony Artowicz-Skowrońskiej
- mgr Agnieszki Humeniuk
- mgr Marty Piaseckiej
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
- mgr Joanny Budkiewicz-Żeberskiej
- mgr Weroniki Parfianowicz-Vertun
- mgr Ewy Stusińskiej
- mgr Magdy Szcześniak
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
- mgr Karoliny Ćwiek-Rogalskiej
- mgr Anny Najdeckiej
CZĘŚĆ II godz. 16.45
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18.11.2014; przekazanie materiałów obiegiem.
- Wniosek Komisji Rady Wydziału w sprawie wszczęcia postępowania o odnowienie doktoratu prof. dr hab. Zuzanny Topolińskiej.
- Wszczęcie postępowania w sprawie odnowienia doktoratu prof. dr. hab. Juliusza Domańskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Olgi Kaczmarek na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Moniki Mikuły na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 15 października 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 11 marca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 15 kwietnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 25 września 2014 r.