Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).
W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).
Rok akademicki 2022/2023
Posiedzenie w dniu 18 października 2022 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 18.10.2022 r.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 6 września 2022 r.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Studiów nad Renesansem (WPL-1210-18/2022) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych (WPL-1210-19/2022) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych (WPL-1210-20/2022) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Marty Rakoczy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Marty Zimniak-Hałajko na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 13 października 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 17 listopada 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 8 grudnia 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2021 r.
- Posiedzenie w dniu 2 lutego 2021 r.
- Posiedzenie w dniu 9 marca 2021 r.
- Posiedzenie w dniu 13 kwietnia 2021 r.
- Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.
- Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2021 r.
- Posiedzenie w dniu 7 września 2021 r.
Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.
ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.
3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA
CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE
- Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.
CZĘŚĆ II
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.
POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 9.04.2019 R.
CZĘŚĆ I godz. 16.00
I. TYTUŁY NAUKOWE
- Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:
- dr. hab. Cyprianowi Mielczarskiemu, prof. ucz.
- dr. hab. Witoldowi Sadowskiemu, prof. ucz.
II. HABILITACJE
- Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
- dr. Jana Kozłowskiego
- dr. Jana Kwapisza
- dr. Igora Piotrowskiego
- dr Ewy Wolańskiej
III. DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
1.1 mgr Aleksandrze Berkiecie (+ wyróżnienie)
1.2 mgr. Marcinowi Boguckiemu
1.3 mgr. Grzegorzowi Grabskiemu
1.4 mgr Emilii Kolinko (+ wyróżnienie)
1.5 mgr Joannie Kozioł (+ wyróżnienie)
1.6 mgr Marii Kuc (+ wyróżnienie)
1.7 mgr Aleksandrze Potockiej-Woźniak
1.8 mgr Agnieszce Wiltos (+ wyróżnienie)
1.9 mgr. Janowi Zdunikowi
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
2.1 mgr Katarzyny Dźwigały
2.2 mgr Heleny Markowskiej-Fulary
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Bartłomieja Mycyka.
- Modyfikacja tematu rozprawy i powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr. Macieja Skowery.
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
5.1 mgr Dagmary Banasiak
5.2 mgr Leny Biedroń
5.3 mgr Samanty Busiło
5.4 mgr. Viacheslava Cherneva
5.5 mgr Aleksandry Ciechomskiej
5.6 mgr. Mariusza Czecha
5.7 mgr Kamili Dembińskiej
5.8 mgr Pauliny Domagalskiej
5.9 mgr Anny Gańko
5.10 mgr. Marka Golonki
5.11 mgr Pauli Grzeszczuk
5.12 mgr Agaty Grzybowskiej
5.13 mgr Agnieszki Jakubik
5.14 mgr. Zbigniewa Jazienickiego
5.15 mgr Anny Kijoch
5.16 mgr. Piotra Klonowskiego
5.17 mgr Aleksandry Kmity
5.18 mgr Natalie Kosch
5.19 mgr Anny Krawczak
5.20 mgr Magdaleny Krzyżanowskiej
5.21 mgr Anny Kujawskiej-Kot
5.22 mgr. Manoja Kumara
5.23 mgr Klaudii Łachacz
5.24 mgr Marii Penciny
5.25 mgr Karoliny Sindrewicz
5.26 mgr. Joachima Snocha
5.27 mgr Marty Sobocińskiej
5.28 mgr. Pawła Szczapa
5.29 mgr. Jana Szpilki
5.30 mgr Bozheny Taran
5.31 mgr Marty Trojanowskiej
5.32 mgr. Alberta Walczaka
5.33 mgr Karoliny Wróbel-Bardzik
5.34 mgr Magdaleny Zaród
5.35 mgr Hanny Żbikowskiej
CZĘŚĆ II godz. 18.00
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 marca 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Wyniki konkursu na stanowisko profesora w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie Komisji Konkursowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu ma czas nieokreślony dr Elżbiety Kaczmarskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia Pracowni Historii Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego, powołanie kierownika.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.
POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 12.12.2017 R.
CZĘŚĆ I godz. 16.00
I. HABILITACJE
- Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Marcie Zimniak-Hałajko
- Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Andrzeja Kijowskiego.
II. DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr Marcie-Cmiel-Bażant (+wyróżnienie)
- mgr Katarzynie Maciejak (+wyróżnienie)
- mgr Małgorzacie Popiało
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
- mgr. Valerya Butevycha
- mgr Urszuli Swobody-Rydz
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
- mgr Anny Kurowickiej
- mgr Karoliny Pożogi
- mgr Rozalii Słodyczyk
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
- mgr. Daniela Ciesielskiego
- mgr Marty Gołdy
- mgr Doroty Samsonowicz-Kaczmarek
- mgr Pawła Stroińskiego
CZĘŚĆ II godz. 17.00
Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14 listopada 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020.
- Powołanie Komisji Konkursowej na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Korekta programu studiów na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie prowadzonych na Wydziale Polonistyki UW.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 listopada 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 marca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 11 kwietnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 6 października 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 listopada 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 8 grudnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 marca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 14 października 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 listopada 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 16 grudnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 3 lutego 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 marca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 14 kwietnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 maja 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 15 października 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 11 marca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 15 kwietnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 25 września 2014 r.