RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Powrót

Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 20.06.2023 r.

 

1.      Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 16 maja 2023 r.

2.      Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.

3.      Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023).

4.      Opinia w sprawie zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

5.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

6.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

7.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

8.      Opinia w sprawie zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

9.    Opinia w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

10.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Justyny Garczyńskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

11.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr  hab. Moniki Kresy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

12.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Olgi Jauer-Niworowskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.

13.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Molasa na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.

14.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Ireny Aleksy na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

15.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agaty Koprowicz na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.

16.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Ctirada Sedláka na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.

17.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zgłoszenia kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2024-2028.

18.  Sprawy bieżące Wydziału.

19.  Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Powrót

Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.06.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 maja 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iwony Burkackiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Sykurskiej-Derwojed na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Izabeli Winiarskiej-Górskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Zawisławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Bogusławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Trysińskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Napiórkowskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na bas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Roberta Kulmińskiego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Katarzyny Dróżdż-Łuszczyk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Natalii Siudzińskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Urszuli Kowalczuk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Joanny Królak w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jana Zdunika na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Marka Śmietany na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-1/2021)
  20. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-6/2021)
  21. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-9/2021)
  22. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-8/2021)
  23. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-11/2021)
  24. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-12/2021)
  25. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-7/2021)
  26. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki. (WPL-1210-10/2021)
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdaleny Krzyżanowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Wojciecha Kordyzona na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  33. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska starszych asystentów w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  34. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku Dyrekcji Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" o likwidację biblioteki Centrum.
  35. Zmiana w składzie Redakcji „Prac Filologicznych. Literaturoznawstwo.
  36. Sprawy bieżące Wydziału.
  37. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Uprzejmie informuję, że nie wszystkie materiały zostały zamieszczone na dysku google, ze względu na późne posiedzenia komisji. Materiały te zostaną uzupełnione przed terminem posiedzenia Rady Wydziału.



 

 

Rok akademicki 2019/2020

« Powrót

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Powrót

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

« Powrót

Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Trysińskiej.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Elizie Kąckiej (+wyróżnienie)
    2. mgr Małgorzacie Ślarzyńskiej (+wyróżnienie)
    3. mgr Justynie Żulewskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Jakuba Skrzeka
    2. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Natalii Shumlianskiej.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr Katarzyny Kadzidło.
  5. Zamknięcie przewodu doktorskiego:
    1. mgr. Pawła Dudziaka
    2. mgr. Marcina Napiórkowskiego
    3. mgr Natalii Ogorodnikowej
    4. mgr Małgorzaty Walczak

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 08 grudnia 2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wszczęcie postępowania w sprawie odnowienia doktoratu prof. dr. hab. Romana Taborskiego.
  3. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agnieszki Stachowicz-Garstki na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  8. Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2015 roku.
  9. Wnioski o prowadzenie studiów I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  10. Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku kulturoznawstwo – wiedza o kulturze
  11. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017-2018
  12. Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego oraz Rady Redakcyjnej rocznika Studiów Pragmalingwistycznych.
  13. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  14. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Powrót

Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 17.06.2014 r.

PORZĄDEK OBRAD

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora:

       a) dr. hab. Grzegorzowi Dąbkowskiemu, prof. SWPS

       b) dr. hab. Wiesławowi Rzońcy, prof. UW

II. HABILITACJE

1. Wniosek dr Małgorzaty Pietrzak o powtórzenie kolokwium habilitacyjnego.

  1. Sprawa wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej w postępowaniu habilitacyjnym ks. dr. Jana Koniora.

III.     DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Anecie Cibik-Matujewicz
    2. mgr. Marcinowi Dzikowskiemu (+wyróżnienie)
    3. mgr Elizie Kiepurze (+wyróżnienie)
    4. mgr Oldze Makarovej (+wyróżnienie)
    5. mgr Marcie Maśce
    6. mgr Annie Suchodolskiej
    7. mgr. Piotrowi Ślusarczykowi
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Agnieszki Humeniuk
    2. mgr Anny Małczuk-Wakulińskiej
    3. mgr Dąbrówki Mirońskiej
    4. mgr. Adama Niewiadomskiego
    5. mgr Marty Piaseckiej
    6. mgr Justyny Poznańskiej
    7. mgr. Jana Wiślickiego
    8. mgr Oksany Zakhutskiej
    9. mgr. Daniela Zarewicza
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Michała Grabowskiego
    2. mgr Magdaleny Malińskiej
    3. mgr Agaty Sierbińskiej
    4. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    5. mgr. Łukasza Zaremby
    6. mgr Katarzyny Zegadło-Gałeckiej
    7. mgr Justyny Żulewskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.15

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13.05.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat W Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka na stanowisku adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agnieszki Szurek na stanowisku adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Wdowik na stanowisku adiunkta w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Olgi Jauer–Niworowskiej na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Leszczyńskiego na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Anny Mazanek na stanowisku starszego wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Justyny Zych na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Jordanki Ilievej-Cygan na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania nowej specjalizacji zawodowej Specjalizacja translatorska na studiach stacjonarnych I stopnia na kierunku filologia polska.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie specjalizacji na studiach II stopnia Glottodydaktyka kulturowa na Wydziale Polonistyki UW.
  18. Korekta Regulaminu Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie programu Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  20. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.