RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 16 maja 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 16.05.2023 r.

Część Pierwsza

  1. Spotkanie z Jego Magnificencją Rektorem UW prof. dr. hab. Alojzym Z. Nowakiem.

Część Druga

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 kwietnia 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Aliny Molisak na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-6/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.06.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 maja 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iwony Burkackiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Sykurskiej-Derwojed na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Izabeli Winiarskiej-Górskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Zawisławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Bogusławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Trysińskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Napiórkowskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na bas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Roberta Kulmińskiego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Katarzyny Dróżdż-Łuszczyk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Natalii Siudzińskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Urszuli Kowalczuk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Joanny Królak w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jana Zdunika na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Marka Śmietany na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-1/2021)
  20. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-6/2021)
  21. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-9/2021)
  22. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-8/2021)
  23. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-11/2021)
  24. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-12/2021)
  25. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-7/2021)
  26. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki. (WPL-1210-10/2021)
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdaleny Krzyżanowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Wojciecha Kordyzona na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  33. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska starszych asystentów w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  34. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku Dyrekcji Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" o likwidację biblioteki Centrum.
  35. Zmiana w składzie Redakcji „Prac Filologicznych. Literaturoznawstwo.
  36. Sprawy bieżące Wydziału.
  37. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Uprzejmie informuję, że nie wszystkie materiały zostały zamieszczone na dysku google, ze względu na późne posiedzenia komisji. Materiały te zostaną uzupełnione przed terminem posiedzenia Rady Wydziału.



 

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 20 lutego 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 20.2.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. HABILITACJE
  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

                 a) dr. Tomaszowi Korpyszowi

                 b) dr Izabeli Winiarskiej-Górskiej

     2.Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji

        habilitacyjnej:

         a) dr. Piotra Morawskiego

                 b) dr. Tomasza Platy

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Valeriyowi Butevychowi (+wyróżnienie)
    2. mgr Weronice Lipszyc
    3. mgr Urszuli Swobodzie-Rydz
    4. mgr Alicji Urbanik-Kopeć
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Danuty Maciejewskiej-Bogusz.
  3. Sprawa przyjęcia i dopuszczenia do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Joanny Woźnickiej.
  4. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Joanny Roś
    2. mgr Anny Wotlińskiej
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Anny Dżabaginy
    2. mgr Marty Przyszychowskiej
    3. mgr. Jana Zdunika
  6. Modyfikacja tematu rozprawy doktorskiej mgr Agnieszki Wiltos.
  7. Zmiana tematu rozprawy doktorskiej mgr. Łukasza Józefowicza.
  8. Rezygnacja prof. dr. hab. Józefa Porayskiego-Pomsty z funkcji promotora w przewodzie doktorskim mgr Aliny Gromadki.

CZĘŚĆ II godz. 17.15

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 16 stycznia 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Przemysława Gębala, prof. UW, na stanowisko profesora nadzwyczajnego w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Aliny Molisak na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Aliny Kępińskiej, prof. UW na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW, w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW, w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Michała Friedricha na stanowisku adiunkta w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  8. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr. Karola Samsela w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Damiana Makucha na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW, powołanie komisji i recenzentów.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie komisji.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie komisji.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW, powołanie komisji.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW, powołanie komisji.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie komisji.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW, powołanie komisji.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie komisji.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie komisji.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie komisji.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, powołanie komisji.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW, powołanie komisji.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW, powołanie komisji.
  23. Stypendia naukowe dla wybitnych młodych naukowców.
  24. Specjalizacja „Zagłada Żydów – reprezentacje i upamiętnienia" na studiach II stopnia na kierunku kulturoznawstwo-wiedza o kulturze.
  25. Korekta programu specjalizacji „Kultura Wizualna" na studiach II stopnia na kierunku kulturoznawstwa-wiedza o kulturze.
  26. Limity rekrutacyjne na studia I i II stopnia na rok akademicki 2018/2019.
  27. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia na rok akademicki 2019/2020.
  28. Limit zwolnień z opłat edukacyjnych w roku kalendarzowym 2018.
  29. Uchwała Rady Wydziału w sprawie zmian w Szczegółowych zasadach studiów doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  30. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  31. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Dariuszowi Kuleszy, prof. UwB.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Beacie Spieralskiej-Kasprzyk.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

                       a) dr Olgi Jauer-Niworowskiej

                       b) dr Leny Magnone

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Pawłowi Dobrosielskiemu (+ wyróżnienie)
    2. mgr Annie Szymańskiej-Budzińskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Aleksnadry Geller.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr. Artura Hellicha

b) mgr Katarzyny Kułakowskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 grudnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  3. Powołanie Komisji Oceniającej Pozostałych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta mgr. Pawła Dobrosielskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy mgr Katarzyny Kołak-Danyi w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
  9. Limity przyjęć na studia I i II stopnia na rok akademicki 2017/2018.
  10. Opłaty za usługi edukacyjne dla doktorantów-cudzoziemców studiujących na zasadach odpłatności.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 23.06.2015 r.

Część I godz 16.00

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Marcinowi Napiórkowskiemu.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Agnieszki Budzyńskiej-Dacy.

  1. DOKTORATY
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie odnowienia stopnia doktora nauk humanistycznych prof. dr. hab. Juliusza Domańskiego.
  2. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Bandurze
    2. mgr Joannie Budkiewicz-Żeberskiej
    3. mgr Monice Czekańskiej
    4. mgr. Jakubowi Filonikowi
    5. mgr Annie Gumkowskiej
    6. mgr Sylwii Łozińskiej (+wyróżnienie)
    7. mgr Agacie Łukszy (+wyróżnienie)
    8. mgr Joannie Majewskiej
    9. mgr Weronice Parfianowicz-Vertun
    10. mgr Anicie Pieńkowskiej
    11. mgr. Xaweremu Stańczykowi (+wyróżnienie)
  3. Wniosek Komisji Egzaminacyjnej o niedopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Patrycji Ciesli.
  4. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Elizy Kąckiej
    2. mgr Moniki Nicińskiej
    3. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    4. mgr. Łukasza Zaremby
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    2. mgr Doroty Kondratczyk-Przybylskiej
    3. mgr Joanny Kozioł
    4. mgr. Piotra Kubkowskiego
    5. mgr Weroniki Lipszyc
    6. mgr Natalii Mętrak-Rudej
    7. mgr Agnieszki Piwowarczyk
    8. mgr Pauliny Urbańskiej
  6. Zamknięcie przewodu doktorskiego mgr Małgorzaty Terleckiej-Reksnis

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12.05.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Zdzisława Darasza, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego na stanowisku adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego                                             i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta dr. Piotra Kubińskiego w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Literatury Polskiej UW:
    1. dr. Tomasza Jędrzejewskiego w Zakładzie Romantyzmu
    2. dr. Karola Hryniewicza na – w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Kultury Polskiej UW:
    1. dr Magdy Szcześniak – Zakład Filmu i Kultury Wizualnej
    2. dr Xawerego Stańczyka – Zakład Historii Kultury
    3. dr Weroniki Parfianowicz-Vertun – Zakład Historii Kultury
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Jana Wiślickiego w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Łukasza Pawłowskiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marii Poszepczyńskiej na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW:
    1. dr hab. Evy Pallasovej
    2. dr Tatiany Witkowskiej w wymiarze ½ etatu
    3. mgr Mirelli Šavrljugi
    4. mgr Tijany Vuković
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. mgr Pauliny Ptasińskiej
    2. mgr Marty Skury
    3. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    4. mgr Aleksandry Święckiej
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie stypendium dla doktoranta mgr. Artura Hellicha w projekcie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki w programie Opus 7 „Wiek teorii. Sto lat polskiej myśli teoretycznoliterackiej" realizowanym na Wydziale Polonistyki UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni dziejów polonistyki warszawskiej w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozliczania pensum dydaktycznego na Wydziale Polonistyki UW.
  18. Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach I i II stopnia na Wydziale Polonistyki UW
  19. Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  20. Zatwierdzenie ścieżki programowej w obrębie studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce pn. Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  21. Zatwierdzenie kursów dokształcających prowadzonych w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW:
    1. Uczyć, by nauczać, czyli jak sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły.
    2. Autoprezentacja, dyskusja, interpretacja. Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów liceum.
    3. Komunikacja w Internecie.
  22. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  23. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014