RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 2 lutego 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 2.02.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 stycznia 2021r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze  Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  6. Wyniki konkursu na dwa stanowiska lektorów w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze 2/3 etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze  Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych dr. Marcina Będkowskiego w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Moniki Jabłońskiej na stanowisku starszego asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Gramatyki, Pragmatyki i Semantyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Mateusza Adamczyka na stanowisku asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Dagmary Banasiak na stanowisku asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Gramatyki, Pragmatyki i Semantyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Jana Laskowskiego na stanowisku lektora na czas określony w grupie pracowników dydaktycznych wymiarze połowy etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej, oraz w sprawie powołania powołanie Komisji Konkursowej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej, oraz w sprawie powołania dwóch Komisji Konkursowych.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni „Laboratorium Efektywnej Komunikacji" w Instytucie Języka Polskiego.
  20. Sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.

3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA

CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE

  1. Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.

CZĘŚĆ II

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014