Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).
W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).
Rok akademicki 2022/2023
Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 16.30
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 4 maja 2021 r.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Ze względów organizacyjnych materiały do poszczególnych punktów programu zostaną udostępniane stopniowo w dniach od 4 maja 2021 r. do 7 maja 2021 r., do godz. 21.00.
3. W dniu 4.05.2021 r. do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach od 4.05.2021 r., od godz. 14.00, do 7.05.2021 r. włącznie.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Dnia 10 maja 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 13 maja 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 14 maja 2021 r.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA 11.05.2021
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 kwietnia 2021 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Będkowskiego na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Danieli Pelčakovej na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 15 października 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 12 listopada 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 18 lutego 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 14 lipca 2020 r.
- Posiedzenie w dniu 9 października 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 13 listopada 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 grudnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 stycznia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 19 lutego 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 12 marca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)
- Posiedzenie w dniu 14 maja 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 26 września 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 listopada 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 lutego 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 marca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 17 kwietnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 maja 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 27 września 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 listopada 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 marca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 11 kwietnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.
Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.
CZĘŚĆ I godz. 16.00
- HABILITACJE
1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Trysińskiej.
- DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr Elizie Kąckiej (+wyróżnienie)
- mgr Małgorzacie Ślarzyńskiej (+wyróżnienie)
- mgr Justynie Żulewskiej
- Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
- mgr. Jakuba Skrzeka
- mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Natalii Shumlianskiej.
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr Katarzyny Kadzidło.
- Zamknięcie przewodu doktorskiego:
- mgr. Pawła Dudziaka
- mgr. Marcina Napiórkowskiego
- mgr Natalii Ogorodnikowej
- mgr Małgorzaty Walczak
CZĘŚĆ II godz. 17.00
Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 08 grudnia 2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Wszczęcie postępowania w sprawie odnowienia doktoratu prof. dr. hab. Romana Taborskiego.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agnieszki Stachowicz-Garstki na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2015 roku.
- Wnioski o prowadzenie studiów I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
- Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku kulturoznawstwo – wiedza o kulturze
- Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017-2018
- Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego oraz Rady Redakcyjnej rocznika Studiów Pragmalingwistycznych.
- Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.
Posiedzenie Rady Wydziału 23.06.2015 r.
Część I godz 16.00
- HABILITACJE
1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Marcinowi Napiórkowskiemu.
2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Agnieszki Budzyńskiej-Dacy.
- DOKTORATY
- Uchwała Rady Wydziału w sprawie odnowienia stopnia doktora nauk humanistycznych prof. dr. hab. Juliusza Domańskiego.
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
- mgr. Michałowi Bandurze
- mgr Joannie Budkiewicz-Żeberskiej
- mgr Monice Czekańskiej
- mgr. Jakubowi Filonikowi
- mgr Annie Gumkowskiej
- mgr Sylwii Łozińskiej (+wyróżnienie)
- mgr Agacie Łukszy (+wyróżnienie)
- mgr Joannie Majewskiej
- mgr Weronice Parfianowicz-Vertun
- mgr Anicie Pieńkowskiej
- mgr. Xaweremu Stańczykowi (+wyróżnienie)
- Wniosek Komisji Egzaminacyjnej o niedopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Patrycji Ciesli.
- Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
- mgr Elizy Kąckiej
- mgr Moniki Nicińskiej
- mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
- mgr. Łukasza Zaremby
- Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
- mgr Beaty Górskiej-Szkop
- mgr Doroty Kondratczyk-Przybylskiej
- mgr Joanny Kozioł
- mgr. Piotra Kubkowskiego
- mgr Weroniki Lipszyc
- mgr Natalii Mętrak-Rudej
- mgr Agnieszki Piwowarczyk
- mgr Pauliny Urbańskiej
- Zamknięcie przewodu doktorskiego mgr Małgorzaty Terleckiej-Reksnis
CZĘŚĆ II godz. 17.00
Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12.05.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Zdzisława Darasza, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego na stanowisku adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
- Opinia Rady w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta dr. Piotra Kubińskiego w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Literatury Polskiej UW:
- dr. Tomasza Jędrzejewskiego w Zakładzie Romantyzmu
- dr. Karola Hryniewicza na – w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Kultury Polskiej UW:
- dr Magdy Szcześniak – Zakład Filmu i Kultury Wizualnej
- dr Xawerego Stańczyka – Zakład Historii Kultury
- dr Weroniki Parfianowicz-Vertun – Zakład Historii Kultury
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Jana Wiślickiego w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Łukasza Pawłowskiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marii Poszepczyńskiej na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW:
- dr hab. Evy Pallasovej
- dr Tatiany Witkowskiej w wymiarze ½ etatu
- mgr Mirelli Šavrljugi
- mgr Tijany Vuković
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
- mgr Pauliny Ptasińskiej
- mgr Marty Skury
- mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
- mgr Aleksandry Święckiej
- Opinia Rady Wydziału w sprawie stypendium dla doktoranta mgr. Artura Hellicha w projekcie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki w programie Opus 7 „Wiek teorii. Sto lat polskiej myśli teoretycznoliterackiej" realizowanym na Wydziale Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni dziejów polonistyki warszawskiej w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie rozliczania pensum dydaktycznego na Wydziale Polonistyki UW.
- Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach I i II stopnia na Wydziale Polonistyki UW
- Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
- Zatwierdzenie ścieżki programowej w obrębie studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce pn. Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Zatwierdzenie kursów dokształcających prowadzonych w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW:
- Uczyć, by nauczać, czyli jak sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły.
- Autoprezentacja, dyskusja, interpretacja. Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów liceum.
- Komunikacja w Internecie.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 15 października 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 11 marca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 15 kwietnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 25 września 2014 r.