RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 26 kwietnia 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 24.4.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 marca - 5 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2021 r.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-1/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-2/2022).
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Retoryki i Mediów (WPL-1210-14/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-15/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-16/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Bałtystyki, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz, zatrudnionej w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos, zatrudnionej na podstawie umowy międzynarodowej, w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Ewy Paczoskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Andrzeja Zieniewicza na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej Dla Cudzoziemców „Polonicum".
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Rady Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii.
  20. Sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 12 stycznia 2021 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 5 stycznia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 5.01.2021 r. do godz. 14.00

3. W dniu 5.01.2021, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 5.01.2021 r., od  godz. 14.00 do 8.01.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 11 stycznia 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 12 stycznia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 14 stycznia 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 15 stycznia 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.01.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 8 grudnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko lektora (2 x 2/3 etatu) w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  4. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko adiunkta w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  5. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko profesora uczelni w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  6. Sprawy bieżące Wydziału.
  7. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 27 września 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 27.9.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 14.00

  1. HABILITACJE
  1.  Opinia Rady Wydziału w sprawie odwołania dr. Andrzeja T. Kijowskiego.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

                  a) dr. Piotrowi Morawskiemu

                  b) dr. Pawłowi Mościckiemu

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Joannie Roś
    2. mgr Joannie Zawadce
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Agnieszki Borowiec
    2. mgr Katarzyny Lesicz-Stanisławskiej
    3. mgr Katarzyny Westermark
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Marcina Boguckiego
    2. mgr Joanny Kozioł
    3. mgr Katarzyny Małgowskiej
    4. mgr Martyny Sabały
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Jerzego Białomyzego
    2. mgr Joanny Bożeńskiej
    3. mgr Anny Cegiełki
    4. mgr Małgorzaty Malinowskiej
    5. ks. mgr. Sebastiana Musiała
    6. mgr. Piotra Otrębskiego
    7. mgr Joanny Treski
    8. mgr. Pawła Trzaskowskiego
    9. mgr Kamili Wincewicz
    10. mgr Tijany Vuković
    11. mgr Doroty Zackiewicz

CZĘŚĆ II godz. 15.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 czerwca 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Zmiany w składzie Komisji Kadrowej Wydziału Polonistyki w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu prof. dr. hab. Leszka Kolankiewicza na stanowisko profesora zwyczajnego.
  5. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów w postępowaniu o przedłużenie zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego  na czas nieokreślony dr. hab. Olafa Krysowskiego, prof. UW, w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta na czas nieokreślony dr Katarzyny Pietruczuk w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu dr Anny Wietechy w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta na czas określony w wymiarze połowy etatu dr. Roberta Birkholca w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie Komisji Konkursowej oraz recenzentów.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie eksperta.
  13. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2018/2019.
  14. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2018/2019.
  15. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem
  16. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Dariuszowi Kuleszy, prof. UwB.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Beacie Spieralskiej-Kasprzyk.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

                       a) dr Olgi Jauer-Niworowskiej

                       b) dr Leny Magnone

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Pawłowi Dobrosielskiemu (+ wyróżnienie)
    2. mgr Annie Szymańskiej-Budzińskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Aleksnadry Geller.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr. Artura Hellicha

b) mgr Katarzyny Kułakowskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 grudnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  3. Powołanie Komisji Oceniającej Pozostałych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta mgr. Pawła Dobrosielskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy mgr Katarzyny Kołak-Danyi w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
  9. Limity przyjęć na studia I i II stopnia na rok akademicki 2017/2018.
  10. Opłaty za usługi edukacyjne dla doktorantów-cudzoziemców studiujących na zasadach odpłatności.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 15 marca 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Żanecie Nalewajk-Tureckiej.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr. Jakubowi Skrzekowi.
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Michała Burdzińskiego
    2. mgr Katarzyny Wakuły
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Martyny Sabały
    2. mgr Sylwii Stępień

CZĘŚĆ II godz. 16.45

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23 lutego 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki UW z działalności w 2015 roku.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego prof. dr. hab. Włodzimierza Olszańca w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego prof. dr. hab. Jarosława Jakielaszka w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu dr Ewy Modrzejewskiej w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr Elizy Kąckiej w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Damiana Makucha w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Magdaleny Nabiałek w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie 2 konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Zmiana nazwy i zakresu działalności Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu  na Pracownię Edukacji Polonistycznej i Medialnej w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  14. Opłata za odbywanie studiów doktoranckich przez cudzoziemców studiujących na zasadach odpłatności w roku akademickim 2016/2017.
  15. Nowelizacja zasad odbywania praktyk kierunkowych na Wydziale Polonistyki UW.
  16. Korekta w programach specjalizacji nauczycielskiej i glottodydaktycznej na studiach I stopnia na kierunku filologia polska.
  17. Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku slawistyka.
  18. Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie.
  19. Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku filologia bałtycka.
  20. Wnioski o prowadzenie studiów I stopnia na kierunku filologia polska.
  21. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014