Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).
W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).
Rok akademicki 2022/2023
Posiedzenie w dniu 7 września 2021 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 7.09.2021
- Przyjęcie porządku posiedzenia oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 22 czerwca 2021 r.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Grzegorza Godlewskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Filipowicza na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPl-1210-13/2021).
- Wyniki konkursu na dwa stanowiska lektorów w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPl-1210-14/2021).
- Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPl-1210-15/2021).
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej (WPl-1210- 16/2021).
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Viery Luptákovej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Sylwii Borowskiej-Kazimiruk na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczych w niepełnym wymiarze czasu pracy na czas określony w ramach grantu w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Westermark na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
- Zmiany w redakcji czasopisma „Tekstualia. Palimpsesty Artystyczne Naukowe".
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.
ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.
3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3 etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 9 października 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 13 listopada 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 grudnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 stycznia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 19 lutego 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 12 marca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)
- Posiedzenie w dniu 14 maja 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 26 września 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 listopada 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 lutego 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 marca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 17 kwietnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 maja 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 27 września 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 listopada 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 marca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 11 kwietnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 6 października 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 listopada 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 8 grudnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 marca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 14 października 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 listopada 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 16 grudnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 3 lutego 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 marca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 14 kwietnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 maja 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.
Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.
Posiedzenie Rady Wydziału 18.02.2014 r.
Część I godz 16.00
Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
I. TYTUŁY NAUKOWE
- Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora:
a) dr. hab. Mirosławowi Bańce, prof. UW
b) dr. hab. Włodzimierzowi Olszańcowi, prof. UW
II. HABILITACJE
- Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie dopuszczenia do kolokwium habilitacyjnego i wyznaczenia terminu kolokwium dr. Pawła Majewskiego.
III. DOKTORATY
- Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
a) mgr Marcie Gaściewicz (+wyróżnienie)
b) mgr Annie Mach (+wyróżnienie)
c) mgr Zuzannie Ossowskiej
d) mgr Agnieszce Pai
e) mgr Natallii Yaumen - Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
a) mgr Jeong In Choi
b) mgr. Tomasza Jędrzejewskiego
c) mgr Hanny Jurkowskiej
d) mgr Danuty Mikulskiej
e) mgr Justyny Walczak
f) mgr Marty Wierzbickiej
g) mgr. Wojciecha Zembatego
h) mgr Urszuli Zdunek - Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
a) mgr Agnieszki Grażul-Luft
b) mgr Olgi Kaczmarek
c) mgr Moniki Kąckiej-Rodak
d) mgr Agaty Sikory
Część II godz 17.00
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14.01.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Anny Domańskiej na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
- Stypendia dla wybitnych młodych naukowców.
- Uchwała Rekrutacyjna na rok akademicki 2015/2016.
- Uchwała w sprawie wysokości płat za usługi edukacyjne na rok akademicki 2014/2015.
- Korekta programu studiów I i II stopnia na kierunku filologia polska .
- Korekta programu studiów I i II stopnia na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie.
- Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.