Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).
W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).
Rok akademicki 2022/2023
Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
(WPL-1210-7/2022). - Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-9/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
- Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
(WPL-1210-13/2022). - Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
- Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 7 września 2021 r.
PORZĄDEK POSIEDZENIA 7.09.2021
- Przyjęcie porządku posiedzenia oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 22 czerwca 2021 r.
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Grzegorza Godlewskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Filipowicza na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPl-1210-13/2021).
- Wyniki konkursu na dwa stanowiska lektorów w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPl-1210-14/2021).
- Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPl-1210-15/2021).
- Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej (WPl-1210- 16/2021).
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Viery Luptákovej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Sylwii Borowskiej-Kazimiruk na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczych w niepełnym wymiarze czasu pracy na czas określony w ramach grantu w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Westermark na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
- Zmiany w redakcji czasopisma „Tekstualia. Palimpsesty Artystyczne Naukowe".
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.
ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.
Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Przebieg posiedzenia:
1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.
W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.
2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.
3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00
4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.
W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.
Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.
5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.
Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.
DZIEKAN
Prof. dr hab. Zbigniew Greń
PORZĄDEK POSIEDZENIA
- Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
- Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
- Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3 etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
- Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
- Sprawy bieżące Wydziału.
- Interpelacje, pytania i wolne wnioski.
- Posiedzenie w dniu 9 października 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 13 listopada 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 grudnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 stycznia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 19 lutego 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 12 marca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)
- Posiedzenie w dniu 14 maja 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 26 września 2019 r.
- Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 listopada 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 lutego 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 20 marca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 17 kwietnia 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 15 maja 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 27 września 2018 r.
- Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 listopada 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 13 grudnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 14 marca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 11 kwietnia 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.
- Posiedzenie w dniu 6 października 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 listopada 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 8 grudnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 15 marca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2016 r.
- Posiedzenie w dniu 14 października 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 listopada 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 16 grudnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 3 lutego 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 10 marca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 14 kwietnia 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 12 maja 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.
- Posiedzenie w dniu 15 października 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.
- Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 11 marca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 15 kwietnia 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.
- Posiedzenie w dniu 25 września 2014 r.