RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 20.06.2023 r.

 

1.      Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 16 maja 2023 r.

2.      Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.

3.      Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023).

4.      Opinia w sprawie zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

5.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

6.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

7.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

8.      Opinia w sprawie zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

9.    Opinia w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

10.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Justyny Garczyńskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

11.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr  hab. Moniki Kresy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

12.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Olgi Jauer-Niworowskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.

13.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Molasa na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.

14.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Ireny Aleksy na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

15.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agaty Koprowicz na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.

16.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Ctirada Sedláka na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.

17.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zgłoszenia kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2024-2028.

18.  Sprawy bieżące Wydziału.

19.  Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 17 listopada 2020 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 17.11.2020 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 17 listopada 2020 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 10 listopada br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 10.11.2020 r. do godz. 14.00

3. W dniu 10.11.2020, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 10.11.2020 r., od  godz. 14.00 do 12.11.2020 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 13 listopada br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 17 listopada br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 19 listopada br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 20 listopada br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

                                          

PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 października 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych  w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Wydziałowej Komisji Oceniającej w kadencji 2020-2024.
  5. Uzupełnienie składu Komisji Bibliotecznej w kadencji 2020-2024.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze 1/3 etatu mgr Agnieszki Witkowskiej-Krych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Literatury Polskiej.
  7. Zmiana w składzie redakcji pisma „Widok. Teorie i Praktyki Kultury Wizualnej".
  8. Sprawy bieżące Wydziału.
  9. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 16 stycznia 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 16.1.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Przemysławowi Pietrzakowi.
  2. Sprawa odwołania dr. Michała Stefańskiego od uchwały Rady Wydziału Polonistyki w sprawie odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego z dnia 18 czerwca 2013 r.

II. DOKTORATY

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Weroniki Lipszyc.
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Daniela Ciesielskiego
    2. mgr Małgorzaty Glinickiej
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Igora Barkowskiego
    2. mgr. Marcina Czardybona
    3. mgr Barbary Klimek
    4. mgr Aleksandry Potockiej-Woźniak
    5. mgr Doroty Samsonowicz-Kaczmarek

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 grudnia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawa przedłużenia zatrudnienia dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
  3. Sprawa przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Romana Krzywego, prof. UW na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
  4. Sprawa zatrudnienia dr. hab. Przemysława Gębali, prof. UW w wymiarze połowy etatu na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego w wymiarze połowy etatu na stanowisko starszego wykładowcy na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego i Bałtystyki UW.
  6. Opinia Rady w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego UW na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej oraz recenzentów.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Polszczyzna a przekład w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Polszczyzna w administracji i biznesie w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Opłaty edukacyjne na rok akademicki 2018/2019.
  14. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  15. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  16. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE
  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Romanowi Krzywemu, prof. UW.
  1. HABILITACJE
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Agnieszce Kruszyńskiej.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Marty Wojtkowskiej-Maksymik

b) dr. Jarosława Klejnockiego

c) dr. Krzysztofa Rzepkowskiego

d) dr Marty Zimniak-Hałajko

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Piotrowi Kubkowskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Sylwii Stępień
    3. mgr Katarzynie Zegadło-Gałeckiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Artura Hellicha
    2. mgr Moniki Jabłońskiej
    3. mgr Anny Tatar
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Danuty Maciejewskiej-Bogusz
    2. mgr Alicji Urbanik-Kopeć
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Lucyny Bagińskiej
    2. mgr. Jana Borowicza
    3. mgr Katarzyny Wojtalik

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 kwietnia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie członków Komisji Konkursowej oraz recenzentów w postępowaniu konkursowym na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego UW na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  11. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Agnieszki Piotrowskiej na stanowisku adiunkta na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Małgorzaty Ślarzyńskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Justyny Grębeckiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Justyny Jaworskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    2. mgr Małgorzaty Malinowskiej
    3. mgr Agnieszki Wronowskiej
    4. mgr Doroty Zackiewicz
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko lektora w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  20. Zniesienie jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Polonistyki UW.
  21. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Katarzynie Kotyńskiej.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

  1. dr Anity Lorenc
  2. dr Magdaleny Saryusz-Wolskiej
  3. dr Natalii Siudzińskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Burdzińskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Katarzynie Wakule
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Elżbiety Sadowskiej
    2. mgr Natalii Shumlianskiej
    3. mgr Ewy Stusińskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Damiana Makucha
    2. mgr Weroniki Plińskiej
    3. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    4. mgr Sylwii Stępień
    5. mgr Katarzyny Szrodt
    6. mgr Anny Szymańskiej-Budzińskiej
  4. Powołanie dodatkowego recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Wojewódzkiej.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Ciesierskiej-Zajdel
    2. mgr Marty Cmiel-Bażant
    3. mgr Aliny Gromadki

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 kwietnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Uzupełnienie składu Komisji Nauki w kadencji 2012-2016.
  4. Wyniki ocen okresowych na Wydziale Polonistyki UW w roku akademickim 2015/2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jarosława Klejnockiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Stachowicza na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Małgorzaty Wysockiej-Mielczarskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  12. Zasady wspólnego pisania pracy dyplomowej przez studentów Wydziału Polonistyki UW.
  13. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  14. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 13.05.2014 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Bożenie Itoi
    2. mgr Ewie Kozioł-Chrzanowskiej (+wyróżnienie)
    3. mgr. Karolowi Samselowi
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anety Cibik-Matujewicz
    2. mgr Marcina Dzikowskiego
    3. mgr Agaty Hąci
    4. mgr Elizy Kiepury
    5. mgr. Piotra Kubińskiego
    6. mgr Olgi Makarovej
    7. mgr Marty Maśki
    8. mgr Anny Suchodolskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Iwony Artowicz-Skowrońskiej
    2. mgr Anny Skwarskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Joanny Barskiej
    2. mgr Małgorzaty Lisickiej
    3. mgr Agaty Łukszy
    4. mgr Katarzyny Szrodt

CZĘŚĆ II godz. 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15.04.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Pawła Rodaka na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Zmiana programu studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  5. Dostosowanie programu studiów doktoranckich do wymogów Uchwały Senatu Nr 175 z dnia 22 stycznia 2014 r. oraz nowego Regulaminu Studiów Doktoranckich UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie nowego modułu pn. Język polski jako obcy i drugi w pracy z dzieckiem na studiach podyplomowych Filologia polska w praktyce.
  7. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.