RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 13 kwietnia 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 13 kwietnia 2021 r. o godz.  16.30  za pośrednictwem Google Meet.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 

PORZĄDEK POSIEDZENIA 13.04.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 9 marca 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2020 r.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Komisji Nazw Miejscowości i Obiektów Fizjograficznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony  w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Magdaleny Trysińskiej w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Fabianowskiego w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Marii Kuc w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Barbary Łukaszewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Marka Śmietany w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, oraz  w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania pracowni „Laboratorium Efektywnej Komunikacji" w Instytucie Języka Polskiego.
  17. Opinia Rady Wydziału w kwestii  Zarządzenia Dziekana Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w sprawie: ustalenia wykazu uwzględnianych w pensum obciążeń dydaktycznych niebędących zajęciami regularnymi.
  18. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Zeszyty Łużyckie"
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 26 września 2019 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 26.09.2019 r. 

Część I godz. 14.00
 
I. TYTUŁY NAUKOWE
1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Witoldowi Sadowskiemu, prof. ucz.
 
II. HABILITACJE
1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:
a) dr Justynie Jaworskiej
b) dr. Marcinowi Kościelniakowi
c) dr. Dawidowi M. Osińskiemu
d) dr Marcie Rakoczy
2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
a) dr. Romana Chymkowskiego
b) dr Katarzyny Czeczot
c) dr Elżbiety Kaczmarskiej
d) dr Moniki Kresy
e) dr Moniki Michaliszyn
f) dr. Radosława Rusnaka
g) dr. Pawła Rutkowskiego
 
III. DOKTORATY
1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych;
a) mgr Elizie Czerwińskiej (+wyróżnienie)
b) mgr Anecie Daszucie (+wyróżnienie)
c) mgr Annie Dżabaginie (+wyróżnienie)
d) mgr Beacie Górskiej-Szkop (+wyróżnienie)
e) mgr. Roberto Peressinowi (wyróżnienie)
f) mgr Agnieszce Wąsik
2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
a) mgr Magdaleny Cabaj
b) mgr Aleksandry Grąbkowskiej
c) mgr. Łukasza Józefowicza
d) mgr Anny Kuder
e) mgr Anny Michalak
f) mgr Iwony Sołtys
3. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim:
a) mgr Leny Biedroń
b) mgr. Mariusza Czecha
 
Część II godz. 15.30
 
1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 czerwca 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
3. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2020-2024.
4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia.
5. Opinia Rady Wydziału w sprawie nadania prof. dr hab. Halinie Karaś statusu profesora zwyczajnego.
6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Aliny Kępińskiej na stanowisku profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iwony Kurz na stanowisku profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej  UW.
8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Pawła Majewskiego na stanowisku profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
9. Powołanie członków Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzenta w sprawie zatrudnienia dr. hab. Przemysława Gębala w wymiarze połowy etatu na stanowisku profesora uczelni na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
10. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
11. Wyniki konkursu na stanowisko lektora na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Mateusza Adamczyka na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony dr Viery Luptákovej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
14. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
15. Informacja w sprawie powołania Rad Dydaktycznych na Wydziale Polonistyki UW.
16. Zmiana w składzie Redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
17. Zmiana w składzie Rady Redakcyjnej czasopisma „Dzieciństwo. Literatury i Kultura".
18. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
19. Sprawy bieżące Wydziału.
20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.6.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE
  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Andrzejowi Fabianowskiemu, prof. UW.
  1. HABILITACJE
  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Andrzejowi T. Kijowskiemu.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenie członków komisji habilitacyjnej dr. Krzysztofa Kaszewskiego.
  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Robertowi Birkholcowi (+wyróżnienie)
    2. mgr Annie Krasuskiej
    3. mgr Annie Kurowickiej (+wyróżnienie)
    4. mgr Joannie Prędocie
    5. mgr Milenie Wojtyńskiej-Nowotce (+wyróżnienie)
    6. mgr Annie Wotlińskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Joanny Roś
    2. mgr Joanny Zawadki
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Aleksandry Berkiety
    2. mgr. Jana Borowicza
    3. mgr. Łukasza Bukowieckiego
    4. mgr Sylwii Chutnik
    5. mgr Justyny Schollenberger
    6. mgr Anny Wajdy
    7. mgr Agaty Zborowskiej
  4. Ponowne wyznaczenie recenzentów w przewodzie doktorskim mgr Marzeny Szugiero.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
  • a. mgr Moniki Borys
  • b. mgr Patrycji Chajęckiej
  • c. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
  • d. mgr Magdaleny Falskiej
  • e. mgr. Piotra Fortuny
  • f. mgr. Marcina Gołębia
  • g. mgr. Pawła Jaskulskiego
  • h. mgr Magdaleny Juźwik
  • i. mgr Katarzyny Kaczmarek
  • j. mgr Justyny Kijanki
  • k. mgr Joanny Kocemby
  • l. mgr Katarzyny Kryńskiej
  • ł. mgr Zofii Mioduszewskiej-Wajszczak
  • m. mgr Mileny Mrozowskiej
  • n. mgr Beaty Olędzkiej
  • o. mgr Emilii Pomiankiewicz
  • p. mgr Aldony Sieradzkiej
  • r. mgr. Jacka Wajszczaka
  • s. mgr Anny Zalewskiej
  • t. mgr Angeliki Zanki
  1. Zmiana promotora w przewodzie doktorskim mgr Magdaleny Cabaj.

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15 maja 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku dziekana o awans prof. dr. hab. Leszka Kolankiewicza na stanowisko profesora zwyczajnego.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Elżbiety Piotrowskiej na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Opinia Rady w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Pawła Majewskiego w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Barbary Pędzich w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Agnieszki Piotrowskiej w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  10. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  11. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  14. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  16. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  17. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Komparatystki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  18. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  20. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas nieokreślony na stanowisku asystenta dr Katarzyny Pietruczuk w Zakładzie Literatur i Języków  Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu mgr Agnieszki Jasińskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony w wymiarze połowy etatu mgr Sylwii Chrostowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony w wymiarze połowy etatu mgr Moniki Mańki w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Ady Arendt w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu dr Justyny Jaworskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Małgorzaty Litwinowicz-Droździel w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony dr hab. Martiny Ivanovej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu mgr Jordanki Ilievej-Cygan w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu mgr Marty Grzybowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu mgr Agnieszki Rembiałkowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  33. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  34. Zasady odbywania praktyk na kierunku studiów I i II stopnia logopedia ogólna i kliniczna prowadzonych na Wydziale Polonistyki UW.
  35. Korekta specjalizacji glottodydaktycznej na studiach stacjonarnych II stopnia na kierunku filologia polska.
  36. Zmiany w składzie redakcji „Wieku Oświecenia".
  37. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  38. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014