RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 22 marca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.3.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 18 stycznia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w 2021 r.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej (WPL-1210-3/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-4/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-11/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki (WPL-1210-5/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego (WPL-1210-6/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych (WPL-1210-8/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku (WPL-1210-9/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku (WPL-1210-10/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego (WPL-1210-7/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

    12a. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

    12b. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Historii Języka Polskiego (WPL-1210-13/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Studiów nad Renesansem, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Hanny Gosk wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia mgr Doroty Kruk, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki Instytutu Polonistyki Stosowanej, ze stanowiska asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Dzieciństwo. Literatura i Kultura".
  18. Sprawy bieżące Wydziału.
  19. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 11 maja 2021 r. o godz.  16.30 

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 4 maja 2021 r.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Ze względów organizacyjnych materiały do poszczególnych punktów programu zostaną udostępniane stopniowo w dniach od 4 maja 2021 r. do 7 maja 2021 r., do godz. 21.00.

3. W dniu 4.05.2021 r. do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach od 4.05.2021 r., od  godz. 14.00, do 7.05.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 10 maja 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 13 maja 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 14 maja 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 11.05.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 kwietnia 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Będkowskiego na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie  Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Danieli Pelčakovej na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków  i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas  nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 15 maja 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 15.5.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1.Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:

  1. dr. hab. Michałowi Kuziakowi, prof. UW
  2. dr hab. Ewie Szczęsnej, prof. UW

2. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Andrzejowi Fabianowskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. HABILITACJE
  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Agacie Chałupnik
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenie członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr. Marka Kochana
  2. dr. Pawła Mościckiego
  3. dr Laury Polkowskiej

     

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Adzie Łobożewicz
    2. mgr Karolinie Pożodze (+wyróżnienie)
    3. mgr Rozalii Słodczyk (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Boberta Birkholca
    2. mgr Anny Kurowickiej
    3. mgr Joanny Prędoty
    4. mgr Anny Wotlińskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Igora Barkowskiego.
  4. Powtórne skierowanie do recenzji poprawionej rozprawy doktorskiej mgr Daniela Ciesielskiego.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Doroty Dremierre
    2. mgr Alicji Karszni-Sobczak
    3. mgr Agaty Kłosek
    4. mgr Kai Kojder-Demskiej
    5. mgr Anny Kuder
    6. mgr Barbary Łukaszewicz
    7. mgr Magdaleny Pawłowskiej
    8. mgr Kamili Potockiej-Pirosz
    9. mgr Agaty Sutkowskiej
    10. mgr Agnieszki Witkowskiej-Krych
  6. Zamkniecie przewodu doktorskiego:
    1. mgr Justyny Lipko-Koniecznej
    2. mgr Anny Webster (Rogozińskiej)
    3. mgr Joanny Woźnickiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 17 kwietnia 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Powołanie kandydatów Wydziału Polonistyki do Rady Programowej Interdyscyplinarnych Humanistycznych Studiów Doktoranckich w Uniwersytecie Warszawskim.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Grzegorz Godlewskiego, prof. UW w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW
  8. Opinia Rady w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. Michała Friedricha w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. Igora Piotrowskiego w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr Marty Rakoczy w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  13. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  14. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  17. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  18. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  20. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  21. Wyniki konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  22. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas nieokreślony dr Agnieszki Piotrowskiej na stanowisku w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej, powołanie eksperta.
  27. Korekta szczegółowych zasad studiowania na Wydziale Polonistyki.
  28. Zmiany w składzie redakcji kwartalnika „Tekstualia"
  29. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 11.10.2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Zmiany w składzie Zespołu Wydziałowego ds. postępowania o nadanie tytułu profesora :

  1. dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW
  2. dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW

2. Powołanie Zespołu Wydziałowego w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr hab. Katarzynie Węgorowskiej, prof. UZ

II. HABILITACJE

1. Opinia Rady Wydziału Polonistyki UW w sprawie odwołania dr. Tomasza Derlatki.

2.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

  1. dr Magdalenie Bogusławskiej
  2. dr Bożenie Adamowicz-Iglińskiej
  3. dr Magdalenie Saryusz-Wolskiej

3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

  1. dr Doroty Sajewskiej
  2. dr Agnieszki Kruszyńskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr. Asuce Matsumoto.
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Damiana Makucha
    2. mgr Ewy Wróblewskiej-Trochimiuk
  3. Warunkowe przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Katarzyny Szrodt.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Anny Kurowickiej
    2. mgr Volhy Liauchuk
    3. mgr Katarzyny Małgowskiej
    4. mgr Małgorzaty Popiało
    5. mgr Joanny Roś

IV. Komisje Doktorskie Rady Wydziału Polonistyki UW na kadencję 2016-2020.

  1. Powołanie podstawowych składów komisji.
  2. Powołanie przewodniczących komisji.

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 czerwca 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawozdanie z wyborów do Rady Wydziału na kadencję 2016-2020.
  3. Powołanie stałych Komisji Rady Wydziału i wybór ich przewodniczących w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedstawicieli do stałych Komisji Senatu Uniwersytetu Warszawskiego w kadencji 2016-2020.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedstawicieli do Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów, Uczelnianej Komisji Oceniającej dla Nauczycieli Akademickich, Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów oraz Odwoławczej Komisji Oceniającej dla Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury do Rady Bibliotecznej Uniwersytetu Warszawskiego w kadencji 2016-2020.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury z dziedziny językoznawstwa do Komisji Nazw Miejscowości i Obiektów Fizjograficznych w MSWiA.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW, w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia doc Martiny Ivanovej na stanowisku lektora w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  11. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2016/2017.
  12. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2016/2017.
  13. Przekazanie uprawnień dziekańskich do wykonywania wszelkich czynności i podejmowania decyzji dotyczących organizacji i toków studiów prodziekanowi ds. dydaktycznych, studenckich i studiów doktoranckich oraz dyrektorom instytutów kierunkowych i pełnomocnikom dziekana.
  14. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  16. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW.

II. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Bożeny Adamowicz-Iglińskiej.

III. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Pawła Dobrosielskiego
    2. mgr Olgi Masiuk
    3. mgr Karoliny Wierel

CZĘŚĆ II godz. 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15 marca 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów dorobku naukowego do przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Grzegorza Godlewskiego, prof. UW w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy dr Ewy Wolańskiej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska wykładowców w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  8. Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego Prac Filologicznych. Literaturoznawstwa.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 13.05.2014 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Bożenie Itoi
    2. mgr Ewie Kozioł-Chrzanowskiej (+wyróżnienie)
    3. mgr. Karolowi Samselowi
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anety Cibik-Matujewicz
    2. mgr Marcina Dzikowskiego
    3. mgr Agaty Hąci
    4. mgr Elizy Kiepury
    5. mgr. Piotra Kubińskiego
    6. mgr Olgi Makarovej
    7. mgr Marty Maśki
    8. mgr Anny Suchodolskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Iwony Artowicz-Skowrońskiej
    2. mgr Anny Skwarskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Joanny Barskiej
    2. mgr Małgorzaty Lisickiej
    3. mgr Agaty Łukszy
    4. mgr Katarzyny Szrodt

CZĘŚĆ II godz. 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15.04.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Pawła Rodaka na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Zmiana programu studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  5. Dostosowanie programu studiów doktoranckich do wymogów Uchwały Senatu Nr 175 z dnia 22 stycznia 2014 r. oraz nowego Regulaminu Studiów Doktoranckich UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie nowego modułu pn. Język polski jako obcy i drugi w pracy z dzieckiem na studiach podyplomowych Filologia polska w praktyce.
  7. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.