RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 18 stycznia 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 18.1.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23 listopada 2021 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Angeliki Kosieradzkiej w trybie awansu na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich.
  6. Sprawy bieżące Wydziału.
  7. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 12 marca 2019 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 12.03.2019 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Andrzejowi Fabianowskiemu, prof. ucz.
  2. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi, prof. ucz.
  3. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w postępowaniu:
  1. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. ucz.
  2. dr. hab. Witolda Sadowskiego, prof. ucz.
  1. HABILITACJE
  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr. Justyny Jaworskiej
  2. dr. Dawida Osińskiego
  1. DOKTORATY
  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anny Dąbkowskiej
    2. mgr. Grzegorza Grabskiego
    3. mgr Katarzyny Małgowskiej
    4. mgr. Jana Zdunika
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Elizy Czerwińskiej
    2. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    3. mgr Zofii Leszczyńskiej
    4. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Mateusza Adamczyka
    2. mgr. Adriia Barana
    3. mgr Anny Czerwińskiej-Trzaskomy
    4. mgr Yordanki Ilievy-Cygan
    5. mgr Aleksandry Korczak
    6. mgr Angeliki Kosieradzkiej
    7. mgr Agnieszki Łaszczuk
    8. mgr Izabelli Ławeckiej
    9. mgr Joanny Mikołajczuk
    10. mgr. Mateusza Pytko
    11. mgr Marioli Symonides
    12. mgr Joanny Ziółkowskiej-Krzywdy

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 lutego 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2018.
  4. Zmiana w składzie Komisji Bibliotecznej Wydziału Polonistyki w kadencji 2016-2020.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłożenia zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Tijany Stojanović na stanowisku lektora na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie eksperta.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie eksperta.
  10. Powołanie eksperta do Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Izabeli Stąpor na stanowisku asystenta na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury do Nagrody im. Pierwszego Rektora Uniwersytetu Łódzkiego Profesora Tadeusza Kotarbińskiego.
  12. Zatwierdzenie wniosku o utworzenie nowego kierunku studiów II stopnia Sztuki społeczne. Twórcze działanie w kulturze.
  13. Korekta programu studiów podyplomowych Literatura i książka dla dzieci i młodzieży wobec wyzwań nowoczesności.
  14. Korekta programu ścieżki programowej Dydaktyka języka polskiego jako obcego w ramach studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce od roku akademickiego 2019/2020.
  15. Opłaty edukacyjne na studiach I i II stopnia na rok akademicki 2019/2020.
  16. Sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

Wręczenie medali 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego.

I. HABILITACJE

1.Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Roberta Kulmińskiego.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Karolinie Ćwiek-Rogalskiej
    2. mgr Aleksandrze Geller
    3. mgr. Michałowi Grabowskiemu
    4. mgr Monice Kowalczyk (+wyróżnienie)
    5. mgr Weronice Plińskiej
    6. mgr. Mateuszowi Seroce
    7. mgr Agnieszce Sosnowskiej
    8. mgr Karolinie Wierel
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Doroty Dobrzyńskiej
    2. mgr. Macieja Jaworskiego
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr Moniki Jabłońskiej

b) mgr Ewy Krzakowskiej-Łazuki

c) mgr. Piotra Kubkowskiego

d) mgr Olgi Szadkowskiej

       4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie

            komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:

                               a) mgr. Łukasza Bukowieckiego

                               b) mgr Justyny Schollenberger

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 17 stycznia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020 (wybory uzupełniające).
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału na stanowisko adiunkta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Barbary Brzuski na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Chałupnik na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jacka Kowzana na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marty Grzybowskiej na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  18. Stypendia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla młodych wybitnych naukowców.
  19. Nagrody Ministra Nauki za wybitne osiągnięcia naukowe lub naukowo-techniczne.
  20. Powołanie Pracowni Obszaru Postjugosłowiańskiego w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  21. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia na rok akademicki 2018/2019.
  22. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie na rok akademicki 2017/2018.
  23. Uchwała Rady Wydziału w sprawie opłat za usługi edukacyjne na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017/2018.
  24. Limit zwolnień z opłat edukacyjnych w roku kalendarzowym 2017.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliacji czasopisma naukowego „Tekstualia. Palimpsesty Literackie Artystyczne Naukowe" przy Wydziale Polonistyki UW.
  26. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  27. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  28. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Katarzynie Kotyńskiej.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

  1. dr Anity Lorenc
  2. dr Magdaleny Saryusz-Wolskiej
  3. dr Natalii Siudzińskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Burdzińskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Katarzynie Wakule
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Elżbiety Sadowskiej
    2. mgr Natalii Shumlianskiej
    3. mgr Ewy Stusińskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Damiana Makucha
    2. mgr Weroniki Plińskiej
    3. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    4. mgr Sylwii Stępień
    5. mgr Katarzyny Szrodt
    6. mgr Anny Szymańskiej-Budzińskiej
  4. Powołanie dodatkowego recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Wojewódzkiej.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Ciesierskiej-Zajdel
    2. mgr Marty Cmiel-Bażant
    3. mgr Aliny Gromadki

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 kwietnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Uzupełnienie składu Komisji Nauki w kadencji 2012-2016.
  4. Wyniki ocen okresowych na Wydziale Polonistyki UW w roku akademickim 2015/2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jarosława Klejnockiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Stachowicza na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Małgorzaty Wysockiej-Mielczarskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  12. Zasady wspólnego pisania pracy dyplomowej przez studentów Wydziału Polonistyki UW.
  13. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  14. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 17.06.2014 r.

PORZĄDEK OBRAD

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora:

       a) dr. hab. Grzegorzowi Dąbkowskiemu, prof. SWPS

       b) dr. hab. Wiesławowi Rzońcy, prof. UW

II. HABILITACJE

1. Wniosek dr Małgorzaty Pietrzak o powtórzenie kolokwium habilitacyjnego.

  1. Sprawa wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej w postępowaniu habilitacyjnym ks. dr. Jana Koniora.

III.     DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Anecie Cibik-Matujewicz
    2. mgr. Marcinowi Dzikowskiemu (+wyróżnienie)
    3. mgr Elizie Kiepurze (+wyróżnienie)
    4. mgr Oldze Makarovej (+wyróżnienie)
    5. mgr Marcie Maśce
    6. mgr Annie Suchodolskiej
    7. mgr. Piotrowi Ślusarczykowi
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Agnieszki Humeniuk
    2. mgr Anny Małczuk-Wakulińskiej
    3. mgr Dąbrówki Mirońskiej
    4. mgr. Adama Niewiadomskiego
    5. mgr Marty Piaseckiej
    6. mgr Justyny Poznańskiej
    7. mgr. Jana Wiślickiego
    8. mgr Oksany Zakhutskiej
    9. mgr. Daniela Zarewicza
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Michała Grabowskiego
    2. mgr Magdaleny Malińskiej
    3. mgr Agaty Sierbińskiej
    4. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    5. mgr. Łukasza Zaremby
    6. mgr Katarzyny Zegadło-Gałeckiej
    7. mgr Justyny Żulewskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.15

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13.05.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat W Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka na stanowisku adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agnieszki Szurek na stanowisku adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Wdowik na stanowisku adiunkta w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Olgi Jauer–Niworowskiej na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Leszczyńskiego na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Anny Mazanek na stanowisku starszego wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Justyny Zych na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Jordanki Ilievej-Cygan na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania nowej specjalizacji zawodowej Specjalizacja translatorska na studiach stacjonarnych I stopnia na kierunku filologia polska.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie specjalizacji na studiach II stopnia Glottodydaktyka kulturowa na Wydziale Polonistyki UW.
  18. Korekta Regulaminu Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie programu Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  20. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.