RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.06.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 maja 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iwony Burkackiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Sykurskiej-Derwojed na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Izabeli Winiarskiej-Górskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Zawisławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Bogusławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Trysińskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Napiórkowskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na bas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Roberta Kulmińskiego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Katarzyny Dróżdż-Łuszczyk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Natalii Siudzińskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Urszuli Kowalczuk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Joanny Królak w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jana Zdunika na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Marka Śmietany na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-1/2021)
  20. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-6/2021)
  21. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-9/2021)
  22. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-8/2021)
  23. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-11/2021)
  24. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-12/2021)
  25. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-7/2021)
  26. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki. (WPL-1210-10/2021)
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdaleny Krzyżanowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Wojciecha Kordyzona na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  33. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska starszych asystentów w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  34. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku Dyrekcji Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" o likwidację biblioteki Centrum.
  35. Zmiana w składzie Redakcji „Prac Filologicznych. Literaturoznawstwo.
  36. Sprawy bieżące Wydziału.
  37. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Uprzejmie informuję, że nie wszystkie materiały zostały zamieszczone na dysku google, ze względu na późne posiedzenia komisji. Materiały te zostaną uzupełnione przed terminem posiedzenia Rady Wydziału.



 

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.

3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA

CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE

  1. Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.

CZĘŚĆ II

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 9.04.2019 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:
  1. dr. hab. Cyprianowi Mielczarskiemu, prof. ucz.
  2. dr. hab. Witoldowi Sadowskiemu, prof. ucz.

II. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr. Jana Kozłowskiego
  2. dr. Jana Kwapisza
  3. dr. Igora Piotrowskiego
  4. dr Ewy Wolańskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:

1.1 mgr Aleksandrze Berkiecie (+ wyróżnienie)
1.2 mgr. Marcinowi Boguckiemu
1.3 mgr. Grzegorzowi Grabskiemu
1.4 mgr Emilii Kolinko (+ wyróżnienie)
1.5 mgr Joannie Kozioł (+ wyróżnienie)
1.6 mgr Marii Kuc (+ wyróżnienie)
1.7 mgr Aleksandrze Potockiej-Woźniak
1.8 mgr Agnieszce Wiltos (+ wyróżnienie)
1.9 mgr. Janowi Zdunikowi

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:

2.1 mgr Katarzyny Dźwigały
2.2 mgr Heleny Markowskiej-Fulary

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Bartłomieja Mycyka.
  2. Modyfikacja tematu rozprawy i powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr. Macieja Skowery.
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:

5.1 mgr Dagmary Banasiak
5.2 mgr Leny Biedroń
5.3 mgr Samanty Busiło
5.4 mgr. Viacheslava Cherneva
5.5 mgr Aleksandry Ciechomskiej
5.6 mgr. Mariusza Czecha
5.7 mgr Kamili Dembińskiej
5.8 mgr Pauliny Domagalskiej
5.9 mgr Anny Gańko
5.10 mgr. Marka Golonki
5.11 mgr Pauli Grzeszczuk
5.12 mgr Agaty Grzybowskiej
5.13 mgr Agnieszki Jakubik
5.14 mgr. Zbigniewa Jazienickiego
5.15 mgr Anny Kijoch
5.16 mgr. Piotra Klonowskiego
5.17 mgr Aleksandry Kmity
5.18 mgr Natalie Kosch
5.19 mgr Anny Krawczak
5.20 mgr Magdaleny Krzyżanowskiej
5.21 mgr Anny Kujawskiej-Kot
5.22 mgr. Manoja Kumara
5.23 mgr Klaudii Łachacz
5.24 mgr Marii Penciny
5.25 mgr Karoliny Sindrewicz
5.26 mgr. Joachima Snocha
5.27 mgr Marty Sobocińskiej
5.28 mgr. Pawła Szczapa
5.29 mgr. Jana Szpilki
5.30 mgr Bozheny Taran
5.31 mgr Marty Trojanowskiej
5.32 mgr. Alberta Walczaka
5.33 mgr Karoliny Wróbel-Bardzik
5.34 mgr Magdaleny Zaród
5.35 mgr Hanny Żbikowskiej

CZĘŚĆ II godz. 18.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 marca 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko profesora w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu ma czas nieokreślony dr Elżbiety Kaczmarskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia Pracowni Historii Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego, powołanie kierownika.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Józefowi Porayskiemu-Pomście, prof. UW.

2. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW.

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

a) dr. Tomaszowi Derlatce
b) dr Magdalenie Trysińskiej

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Beaty Spieralskiej-Kasprzyk.

 

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Elżbiecie Sadowskiej
    2. mgr Natalii Shumlianskiej
    3. mgr Ewie Stusińskiej (+wyróżnienie)
    4. mgr Aleksandrze Wąsowicz-Peinado
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anny Lewenstam
    2. mgr Magdy Nabiałek
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Karoliny Ćwiek-Rogalskiej
    2. mgr Doroty Dobrzyńskiej
    3. mgr Moniki Drożdżewicz
    4. mgr Aleksandry Geller
    5. mgr. Macieja Jaworskiego
    6. mgr. Mateusza Seroki
    7. mgr Anny Talar
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Marcina Boguckiego
    2. mgr Katarzyny Bożeńskiej
    3. mgr Marty Bukowieckiej
    4. mgr. Valeriy'a Butevych'a
    5. mgr Małgorzaty Glinickiej
    6. mgr Aleksandry Grąbkowskiej
    7. mgr. Jakuba Jakubaszka
    8. mgr Ady Łobożewicz
    9. mgr Agnieszki Pajączkowskiej
    10. mgr. Jacka Pająka
    11. mgr Edyty Pętkowskiej
    12. mgr Karoliny Pożogi
    13. mgr. Adama Repuchy
    14. mgr Katarzyny Westermark
    15. mgr Clary Zgoła
  5. Potwierdzenie składu Komisji Egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Asuki Matsumoto.

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 10 maja 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawa konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów dorobku naukowego do przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Danuty Roszko na stanowisku adiunkta w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anity Lorenc na stanowisku adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Szczypiorskiej-Mutor na stanowisku adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Adeli Kobelskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Leszczyńskiego na stanowisku adiunkta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta naukowego w ramach projektu NCN „Wiersz litanijny w kulturze regionów Europy" w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej:
    1. dr Magdaleny Kowalskiej
    2. dr Magdaleny Kubas
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agnieszki Lew na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Konrada Nicińskiego na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Gładowskiej na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. dr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    2. dr Aleksandry Święckiej
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Mireli Šavrljugi na stanowisku lektora w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  15. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  16. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014