RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 16 maja 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 16.05.2023 r.

Część Pierwsza

  1. Spotkanie z Jego Magnificencją Rektorem UW prof. dr. hab. Alojzym Z. Nowakiem.

Część Druga

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 kwietnia 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Aliny Molisak na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-6/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 11 maja 2021 r. o godz.  16.30 

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 4 maja 2021 r.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Ze względów organizacyjnych materiały do poszczególnych punktów programu zostaną udostępniane stopniowo w dniach od 4 maja 2021 r. do 7 maja 2021 r., do godz. 21.00.

3. W dniu 4.05.2021 r. do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach od 4.05.2021 r., od  godz. 14.00, do 7.05.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 10 maja 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 13 maja 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 14 maja 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 11.05.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 kwietnia 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Będkowskiego na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie  Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Danieli Pelčakovej na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków  i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas  nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 10.10.2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Wyznaczenie terminu kolokwium habilitacyjnego dr Joanny Jagodzińskiej-Kwiatkowskiej.
  2.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr. Jarosławowi Klejnockiemu.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Ewy Rudnickiej

b) dr Izabeli Winiarskiej-Górskiej

c) dr. Tomaszowi Korpyszowi

II. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Joanny Woźnickiej.
  2. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Katarzyny Orzechowskiej
    2. mgr Zofii Smugi

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 28 września 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  4. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  5. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

Wręczenie medali 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego.

I. HABILITACJE

1.Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Roberta Kulmińskiego.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Karolinie Ćwiek-Rogalskiej
    2. mgr Aleksandrze Geller
    3. mgr. Michałowi Grabowskiemu
    4. mgr Monice Kowalczyk (+wyróżnienie)
    5. mgr Weronice Plińskiej
    6. mgr. Mateuszowi Seroce
    7. mgr Agnieszce Sosnowskiej
    8. mgr Karolinie Wierel
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Doroty Dobrzyńskiej
    2. mgr. Macieja Jaworskiego
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr Moniki Jabłońskiej

b) mgr Ewy Krzakowskiej-Łazuki

c) mgr. Piotra Kubkowskiego

d) mgr Olgi Szadkowskiej

       4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie

            komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:

                               a) mgr. Łukasza Bukowieckiego

                               b) mgr Justyny Schollenberger

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 17 stycznia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020 (wybory uzupełniające).
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału na stanowisko adiunkta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Barbary Brzuski na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Chałupnik na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jacka Kowzana na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marty Grzybowskiej na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  18. Stypendia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla młodych wybitnych naukowców.
  19. Nagrody Ministra Nauki za wybitne osiągnięcia naukowe lub naukowo-techniczne.
  20. Powołanie Pracowni Obszaru Postjugosłowiańskiego w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  21. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia na rok akademicki 2018/2019.
  22. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie na rok akademicki 2017/2018.
  23. Uchwała Rady Wydziału w sprawie opłat za usługi edukacyjne na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017/2018.
  24. Limit zwolnień z opłat edukacyjnych w roku kalendarzowym 2017.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliacji czasopisma naukowego „Tekstualia. Palimpsesty Literackie Artystyczne Naukowe" przy Wydziale Polonistyki UW.
  26. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  27. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  28. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 14 kwietnia 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 14.04.2015 r.

Część I godz. 16.00

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Krzysztofowi Cieślikowi
    2. mgr Kamili Gądek-Kownackiej (+wyróżnienie)
    3. mgr Annie Mróz
    4. mgr Annie Staszewskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej:
    1. mgr Sylwii Łozińskiej
    2. mgr Agaty Łukszy
    3. mgr Anity Pieńkowskiej
    4. mgr Magdy Szcześniak
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Marii Jakubowskiej
    2. mgr Ewy Rodek
    3. mgr. Jakuba Skrzeka
    4. mgr Małgorzaty Ślarzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Natalii Basek
    2. mgr. Witolda Zakrzewskiego
  5. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Elizy Czerwińskiej
    2. mgr Doroty Dobrzyńskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 10.03.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wyniki ocen okresowych w 2015 r.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Anny Cegieły na stanowisku profesora nadzwyczajnego na lat 5 w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Adeli Kobelskiej na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Barbary Brzuskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Małgorzaty Wysockiej-Mielczarskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  9. Uchwała Rady Wydziału w sprawie głosowania elektronicznego na posiedzeniach Rady Wydziału Polonistyki UW.
  10. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014