RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 23 listopada 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 23.11.2021 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 października 2021 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-17/2021).
  4. Wyniki konkursu na dwa stanowiska starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-18/2021).
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 13 kwietnia 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 13 kwietnia 2021 r. o godz.  16.30  za pośrednictwem Google Meet.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 

PORZĄDEK POSIEDZENIA 13.04.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 9 marca 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2020 r.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Komisji Nazw Miejscowości i Obiektów Fizjograficznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony  w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Magdaleny Trysińskiej w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Fabianowskiego w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Marii Kuc w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Barbary Łukaszewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Marka Śmietany w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, oraz  w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania pracowni „Laboratorium Efektywnej Komunikacji" w Instytucie Języka Polskiego.
  17. Opinia Rady Wydziału w kwestii  Zarządzenia Dziekana Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w sprawie: ustalenia wykazu uwzględnianych w pensum obciążeń dydaktycznych niebędących zajęciami regularnymi.
  18. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Zeszyty Łużyckie"
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 15 stycznia 2019 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 15.01.2019 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Karola Samsela.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Janowi Borowiczowi (+wyróżnienie)
    2. mgr Małgorzacie Glinickiej
    3. mgr Justynie Schollenberger (+wyróżnienie)
    4. mgr Clarze Zgoła (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1.  mgr Joanny Kozioł
    2. mgr Kamili Potockiej-Pirosz
    3. mgr Martyny Sabały
    4. mgr Marzeny Szugiero
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Anety Daszuty
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Katarzyny Dźwigały
    4. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    5. mgr. Grzegorza Grabskiego
    6. mgr. Pawła Jaskulskiego
    7. mgr Agnieszki Wąsik
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr Aleksandry Horeckiej
    2. mgr Heleny Markowskiej-Fulary
    3. mgr Katarzyny Sornat
    4. mgr Anny Steliżuk
    5. mgr Anety Syty
    6. mgr. Łukasza Żurka
  5. Zamknięcie przewodu doktorskiego mgr Doroty Ogrodzkiej.

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 grudnia 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Informacja Dziekana o złożeniu wniosku o nadanie prof. dr hab. Halinie Karaś statusu profesora zwyczajnego.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Sandry Užule-Fons na stanowisko asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW.   
  8. Opinia Rady Wydziału   w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Zmiana w składzie Zespołu Redakcyjnego czasopisma „Tekstualia. Palimpsesty Literackie Artystyczne Naukowe".
  10. Sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014