RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 14 lipca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 14.07.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 7 lipca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 07.07.2020.

3. W dniu 08.07.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 08.07.2020 do 10.07.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 11. lipca br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 14 lipca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 15 lipca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 16 lipca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

 

                                                                                                                 DZIEKAN

PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23 czerwca 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia prof. dr. hab. Wojciechowi Dudzikowi funkcji prodziekana ds. rozwoju kadry naukowej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia dr hab. Katarzynie Dróżdż-Łuszczyk funkcji prodziekana ds. badań naukowych i współpracy z zagranicą na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie skierowania do JM Rektora UW kandydatury dr. Łukasza Książyka na prodziekana ds. dydaktycznych, studenckich i studiów doktoranckich, kierownika jednostki dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  6. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu dr hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Mileny Hebal-Jezierskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas nieokreślony dr. hab. Włodzimierza Pessela  w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Pauliny Kwiatkowskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Justyny Jaworskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej  w Instytucie Kultury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Ady Arendt w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Radosława Rusnaka w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Weroniki Lipszyc w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Roberta Birkholca w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie badawczo-dydaktycznej na czas nieokreślony dr Katarzyny Maciejak w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony mgr Alicji Karsznia-Sobczak w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 20 marca 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 20.3.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1.Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w postępowaniu:

  1. dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW
  2. dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW

II. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:
    1. dr Justynie Garczyńskiej
    2. dr. Jackowi Głażewskiemu

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr Danucie Maciejewskiej-Bogusz (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anny Krasuskiej
    2. mgr Karoliny Pożogi
  3. Warunkowe przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Rozalii Słodczyk.
  4. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Roberta Birkholca
    2. mgr Agnieszki Borowiec
    3. mgr Katarzyny Lesicz-Stanisławskiej
    4. mgr Joanny Prędoty
    5. mgr Marty Skury
    6. mgr Joanny Zawadki
  5. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr Emilii Danowskiej-Florczyk.

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 20 lutego 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki za rok 2017.
  3. Komisje konkursowe i kwalifikacyjne na stanowiska nieprofesorskie nauczycieli akademickich w kadencji 2016-2020
    1. powołanie składów komisji
    2. powołanie przewodniczącego komisji
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Elżbiety Sękowskiej na stanowisku profesora zwyczajnego w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Przemysława Pietrzaka na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Karola Samsela na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Pawła Majewskiego w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  11. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Marty Rakoczy w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  12. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr. Igora Piotrowskiego na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  13. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Barbary Pędzich w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie komisji i recenzentów.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie ekspertów.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie eksperta.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  20. Powołanie Komisji ds. nostryfikacji dyplomu ukończenia studiów II stopnia Pani Tijany Vuković.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni Fonetyki Stosowanej im. Marii Przybysz-Piwko w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury do Nagrody im. Pierwszego Rektora Uniwersytetu Łódzkiego Profesora Tadeusza Kotarbińskiego.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany zasad rozliczania pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich na Wydziale Polonistyki.
  24. Korekta Systemu zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na Wydziale Polonistyki.
  25. Korekta programu studiów  I i II stopnia na kierunku slawistyka prowadzonym na Wydziale Polonistyki.
  26. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie w roku akademickim 2018/2019.
  27. Korekta programu studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce w obrębie ścieżek programowych Specjalizacja nauczycielska oraz Polonistyka dla nauczycieli w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  28. Stanowisko Rady Wydziału Polonistyki w sprawie wniosku Wydziału Dziennikarstwa i Informacji i Bibliologii o utworzenie studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia na kierunku publikowanie współczesne.
  29. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  30. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 14.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Iglińskiemu, prof. UWM.

  1. HABILITACJE
  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie odwołania dr Agnieszki Kruszyńskiej.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr Alinie Molisak.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Zuzanny Grębeckiej.
  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Monice Jabłońskiej
    2. mgr Katarzynie Kułakowskiej (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Ewy Krzakowskiej-Łazuki
    2. mgr Anny Laskowskiej
    3. mgr Natalii Mętrak-Rudy
    4. mgr Olgi Szadkowskiej-Mańkowskiej
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Magdaleny Biegaj
    2. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    3. mgr. Bartłomieja Mycyka
    4. mgr Anny Perzyńskiej
    5. mgr Zofii Smugi
    6. mgr Iwony Sołtys
    7. mgr Anny Wajdy
    8. mgr Joanny Wierzchowskiej
    9. mgr Marty Wojtas
    10. mgr Agnieszki Wronowskiej
    11. mgr Aleksandry Żurek

CZĘŚĆ II godz. 15.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 20 czerwca 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel na stanowisku lektora w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdy Schromovej na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2017/2018.
  6. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2017/2018.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  8. Wniosek o prowadzenie studiów II stopnia na kierunku filologia polska.
  9. Wniosek o prowadzenie studiów II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  10. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Trysińskiej.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Elizie Kąckiej (+wyróżnienie)
    2. mgr Małgorzacie Ślarzyńskiej (+wyróżnienie)
    3. mgr Justynie Żulewskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Jakuba Skrzeka
    2. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Natalii Shumlianskiej.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr Katarzyny Kadzidło.
  5. Zamknięcie przewodu doktorskiego:
    1. mgr. Pawła Dudziaka
    2. mgr. Marcina Napiórkowskiego
    3. mgr Natalii Ogorodnikowej
    4. mgr Małgorzaty Walczak

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 08 grudnia 2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wszczęcie postępowania w sprawie odnowienia doktoratu prof. dr. hab. Romana Taborskiego.
  3. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agnieszki Stachowicz-Garstki na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  8. Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2015 roku.
  9. Wnioski o prowadzenie studiów I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  10. Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku kulturoznawstwo – wiedza o kulturze
  11. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017-2018
  12. Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego oraz Rady Redakcyjnej rocznika Studiów Pragmalingwistycznych.
  13. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  14. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 13.01.2015 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Radosławowi Pawelcowi, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr. Marcina Napiórkowskiego.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr Małgorzacie Czajkowskiej-Kisil.
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Justyny Poznańskiej.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Michała Bandury
    2. mgr. Jakuba Filonka
    3. mgr Sylwii Łozińskiej
    4. mgr Joanny Majewskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Wręczenie dyplomów z wyróżnieniem.
  2. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 16.12.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Bibliotecznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Literatury Polskiej UW Zakładu Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW Pracowni Obserwatorium etyki słowa.
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2014 roku.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich za osiągnięcia w 2014 roku.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 13 maja 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 13.05.2014 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Bożenie Itoi
    2. mgr Ewie Kozioł-Chrzanowskiej (+wyróżnienie)
    3. mgr. Karolowi Samselowi
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anety Cibik-Matujewicz
    2. mgr Marcina Dzikowskiego
    3. mgr Agaty Hąci
    4. mgr Elizy Kiepury
    5. mgr. Piotra Kubińskiego
    6. mgr Olgi Makarovej
    7. mgr Marty Maśki
    8. mgr Anny Suchodolskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Iwony Artowicz-Skowrońskiej
    2. mgr Anny Skwarskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Joanny Barskiej
    2. mgr Małgorzaty Lisickiej
    3. mgr Agaty Łukszy
    4. mgr Katarzyny Szrodt

CZĘŚĆ II godz. 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15.04.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Pawła Rodaka na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Zmiana programu studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  5. Dostosowanie programu studiów doktoranckich do wymogów Uchwały Senatu Nr 175 z dnia 22 stycznia 2014 r. oraz nowego Regulaminu Studiów Doktoranckich UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie nowego modułu pn. Język polski jako obcy i drugi w pracy z dzieckiem na studiach podyplomowych Filologia polska w praktyce.
  7. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.