RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Back

Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.12.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 24 października 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Patrycjusza Pająka na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iliany Genew-Puhalewej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Stasieczek-Górnej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Święckiej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Agaty Chałupnik na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Zuzanny Grębeckiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Piotra Morawskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Jana Potkańskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Karola Samsela na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Inesy Szulskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Dżabaginy na czas określony w ramach umowy nielimitowanej na ½ etatu na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczych w Zakład Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-7/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie wyboru członków Wydziałowej Komisji Wyborczej.
  16. Sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.02.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki
    z 13 grudnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-18/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie językoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-19/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie literaturoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-20/2022)
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Rakoczy na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-2/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozszerzenia do pełnego wymiaru etatu zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w instytucie Języka Polskiego.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany przynależności do grupy pracowników dr Aleksandry Żurek-Huszcz zatrudnionej na stanowisku asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego – z grupy pracowników dydaktycznych do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych oraz w sprawie jej awansu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, a także w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony prof. dr hab. Krystyny Waszakowej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
    prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony w wymiarze pełnego etatu dr. Tomasza Kowalczuka w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych.

18a. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
dr Alicji Karszni-Sobczak w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.

18b. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
mgr. Jana Laskowskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych.

  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania dr. Piotra Ślusarczyka na członka Komisji Socjalnej Rady Wydziału.
  2. Sprawy bieżące Wydziału.
  3. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 11 maja 2021 r. o godz.  16.30 

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 4 maja 2021 r.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Ze względów organizacyjnych materiały do poszczególnych punktów programu zostaną udostępniane stopniowo w dniach od 4 maja 2021 r. do 7 maja 2021 r., do godz. 21.00.

3. W dniu 4.05.2021 r. do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach od 4.05.2021 r., od  godz. 14.00, do 7.05.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 10 maja 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 13 maja 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 14 maja 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 11.05.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 kwietnia 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Będkowskiego na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie  Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Danieli Pelčakovej na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków  i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas  nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.

3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA

CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE

  1. Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.

CZĘŚĆ II

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 15 maja 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 15.5.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1.Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:

  1. dr. hab. Michałowi Kuziakowi, prof. UW
  2. dr hab. Ewie Szczęsnej, prof. UW

2. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Andrzejowi Fabianowskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. HABILITACJE
  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Agacie Chałupnik
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenie członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr. Marka Kochana
  2. dr. Pawła Mościckiego
  3. dr Laury Polkowskiej

     

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Adzie Łobożewicz
    2. mgr Karolinie Pożodze (+wyróżnienie)
    3. mgr Rozalii Słodczyk (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Boberta Birkholca
    2. mgr Anny Kurowickiej
    3. mgr Joanny Prędoty
    4. mgr Anny Wotlińskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Igora Barkowskiego.
  4. Powtórne skierowanie do recenzji poprawionej rozprawy doktorskiej mgr Daniela Ciesielskiego.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Doroty Dremierre
    2. mgr Alicji Karszni-Sobczak
    3. mgr Agaty Kłosek
    4. mgr Kai Kojder-Demskiej
    5. mgr Anny Kuder
    6. mgr Barbary Łukaszewicz
    7. mgr Magdaleny Pawłowskiej
    8. mgr Kamili Potockiej-Pirosz
    9. mgr Agaty Sutkowskiej
    10. mgr Agnieszki Witkowskiej-Krych
  6. Zamkniecie przewodu doktorskiego:
    1. mgr Justyny Lipko-Koniecznej
    2. mgr Anny Webster (Rogozińskiej)
    3. mgr Joanny Woźnickiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 17 kwietnia 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Powołanie kandydatów Wydziału Polonistyki do Rady Programowej Interdyscyplinarnych Humanistycznych Studiów Doktoranckich w Uniwersytecie Warszawskim.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Grzegorz Godlewskiego, prof. UW w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW
  8. Opinia Rady w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. Michała Friedricha w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. Igora Piotrowskiego w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr Marty Rakoczy w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  13. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  14. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  17. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  18. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  20. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  21. Wyniki konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  22. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas nieokreślony dr Agnieszki Piotrowskiej na stanowisku w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej, powołanie eksperta.
  27. Korekta szczegółowych zasad studiowania na Wydziale Polonistyki.
  28. Zmiany w składzie redakcji kwartalnika „Tekstualia"
  29. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 15 listopada 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW.

2. Wniosek Zespołu Rady Wydziału w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora i powołania recenzentów dorobku naukowego dr hab. Katarzyny Węgorowskiej, prof. UZ.

  1. HABILITACJE

1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

a) dr Anicie Lorenc

b) dr Natalii Siudzińskiej

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Damianowi Makuchowi (+wyróżnienie)
    2. mgr Magdzie Nabiałek (+wyróżnienie)
    3. mgr Katarzynie Szrodt
    4. mgr Ewie Wróblewskiej-Trochimiuk
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Pawła Dobrosielskiego
    2. mgr. Michała Grabowskiego
    3. mgr Anny Szymańskiej-Budzińskiej
    4. mgr Katarzyny Wojewódzkiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Zegadło-Gałeckiej.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Artura Hellicha
    2. mgr Katarzyny Maciejak
    3. mgr Marzeny Szugiero
    4. mgr Alicji Urbanik-Kopeć
  5. Zamkniecie przewodu doktorskiego mgr Joanny Pałach.

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 października 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Akceptacja przez Radę Wydziału składów Rad Naukowych Instytutów w grupie wybitnych specjalistów spoza tych jednostek w kadencji 2016-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy dr Barbary Janowskiej-Wierzchoń w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Sprawozdanie z rekrutacji na studia I, II, III stopnia na rok akademicki 2016/2017.
  6. Sprawozdanie z realizacji efektów kształcenia w roku akademickim 2015/2016.
  7. Korekta angielskich nazw studiów I i II stopnia na kierunkach:
    1. logopedia ogólna i kliniczna
    2. kulturoznawstwo – wiedza o kulturze.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Redakcji „Prac Filologicznych. Literaturoznawstwo".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Kolegium Redakcyjnego „Prac Filologicznych".
  10. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  12. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  13. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW.

II. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Bożeny Adamowicz-Iglińskiej.

III. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Pawła Dobrosielskiego
    2. mgr Olgi Masiuk
    3. mgr Karoliny Wierel

CZĘŚĆ II godz. 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15 marca 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów dorobku naukowego do przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Grzegorza Godlewskiego, prof. UW w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy dr Ewy Wolańskiej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska wykładowców w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  8. Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego Prac Filologicznych. Literaturoznawstwa.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 10.12.2013 r.

Część I godz 16.00

I. HABILITACJE

  1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie dopuszczenia do kolokwium habilitacyjnego i wyznaczenia terminu kolokwium dr Doroty Wolskiej.

II. DOKTORATY

1.    Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:

a)    mgr Marcie Chojnackiej-Kuraś (+wyróżnienie)
b)    mgr Ewelinie Drzewieckiej (+wyróżnienie)
c)    mgr Annie Rabczuk
d)    mgr. Piotrowi Rosołowi
e)    mgr Magdalenie Szczypiorskiej-Mutor (+wyróżnienie)

2.    Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:

a)    mgr Marty Gaściewicz
b)    mgr Anny Mach
c)    mgr Natallii Yaumen

3.    Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a)    mgr Anety Cibik-Matujewicz
b)    mgr Ewy Kozioł-Chrzanowskiej
c)    mgr Marty Maśki
d)    mgr. Karola Samsela
e)    mgr Urszuli Zdunek

4.    Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:


a)    mgr Olgi Kaczmarek
b)    mgr Joanny Majewskiej
c)    mgr Marty Skury

5. Zmiana komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Elizy Kąckiej.

Część II godz 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12.11.2013 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Jakuba Z. Lichańskiego na stanowisku profesora zwyczajnego w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Tomasza Wójcika, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Olafa Krysowskiego na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  8. Likwidacja studiów podyplomowych Podyplomowe Studium Wiedzy o Polszczyźnie „Język polski dla niepolonistów" w Instytucie Języka Polskiego UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Literatura – kultura – biznes w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Szkoła mistrzów. Studium technik pisania i prezentacji tekstu literackiego w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.