RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.02.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki
    z 13 grudnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-18/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie językoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-19/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie literaturoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-20/2022)
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Rakoczy na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-2/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozszerzenia do pełnego wymiaru etatu zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w instytucie Języka Polskiego.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany przynależności do grupy pracowników dr Aleksandry Żurek-Huszcz zatrudnionej na stanowisku asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego – z grupy pracowników dydaktycznych do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych oraz w sprawie jej awansu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, a także w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony prof. dr hab. Krystyny Waszakowej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
    prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony w wymiarze pełnego etatu dr. Tomasza Kowalczuka w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych.

18a. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
dr Alicji Karszni-Sobczak w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.

18b. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
mgr. Jana Laskowskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych.

  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania dr. Piotra Ślusarczyka na członka Komisji Socjalnej Rady Wydziału.
  2. Sprawy bieżące Wydziału.
  3. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 23 listopada 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 23.11.2021 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 października 2021 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-17/2021).
  4. Wyniki konkursu na dwa stanowiska starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-18/2021).
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 9 października 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 9.10.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. HABILITACJE
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

                  a) dr. Markowi Kochanowi

                  b) dr Laurze Polkowskiej

  1. DOKTORATY
  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Daniela Ciesielskiego
    2. mgr Marty Skury
    3. mgr Agaty Zborowskiej
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Marty Bukowieckiej
    2. mgr Emilii Kolinko
    3. mgr Marii Kuc
    4. mgr Agnieszki Wiltos
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej i komisji doktorskiej w przewodzie doktorskim mgr Clary Zgoła.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Marka Grajka
    2. mgr. Michała Zdunika

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 27 września 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Joanny Prędoty w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie eksperta zewnętrznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  6. Korekta programu studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna, specjalność logopedia ogólna.
  7. Korekta programu studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  8. Korekta uchwały rekrutacyjnej na studia I i II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna na rok akademicki 2019/2020.
  9. Doprecyzowanie w programie studiów doktoranckich zapisu dotyczącego egzaminów doktorskich z dyscypliny dodatkowej
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 14.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Iglińskiemu, prof. UWM.

  1. HABILITACJE
  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie odwołania dr Agnieszki Kruszyńskiej.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr Alinie Molisak.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Zuzanny Grębeckiej.
  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Monice Jabłońskiej
    2. mgr Katarzynie Kułakowskiej (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Ewy Krzakowskiej-Łazuki
    2. mgr Anny Laskowskiej
    3. mgr Natalii Mętrak-Rudy
    4. mgr Olgi Szadkowskiej-Mańkowskiej
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Magdaleny Biegaj
    2. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    3. mgr. Bartłomieja Mycyka
    4. mgr Anny Perzyńskiej
    5. mgr Zofii Smugi
    6. mgr Iwony Sołtys
    7. mgr Anny Wajdy
    8. mgr Joanny Wierzchowskiej
    9. mgr Marty Wojtas
    10. mgr Agnieszki Wronowskiej
    11. mgr Aleksandry Żurek

CZĘŚĆ II godz. 15.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 20 czerwca 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel na stanowisku lektora w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdy Schromovej na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2017/2018.
  6. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2017/2018.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  8. Wniosek o prowadzenie studiów II stopnia na kierunku filologia polska.
  9. Wniosek o prowadzenie studiów II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  10. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 12 kwietnia 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW.

II. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Bożeny Adamowicz-Iglińskiej.

III. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Pawła Dobrosielskiego
    2. mgr Olgi Masiuk
    3. mgr Karoliny Wierel

CZĘŚĆ II godz. 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15 marca 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów dorobku naukowego do przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Grzegorza Godlewskiego, prof. UW w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy dr Ewy Wolańskiej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska wykładowców w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  8. Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego Prac Filologicznych. Literaturoznawstwa.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 23.06.2015 r.

Część I godz 16.00

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Marcinowi Napiórkowskiemu.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Agnieszki Budzyńskiej-Dacy.

  1. DOKTORATY
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie odnowienia stopnia doktora nauk humanistycznych prof. dr. hab. Juliusza Domańskiego.
  2. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Bandurze
    2. mgr Joannie Budkiewicz-Żeberskiej
    3. mgr Monice Czekańskiej
    4. mgr. Jakubowi Filonikowi
    5. mgr Annie Gumkowskiej
    6. mgr Sylwii Łozińskiej (+wyróżnienie)
    7. mgr Agacie Łukszy (+wyróżnienie)
    8. mgr Joannie Majewskiej
    9. mgr Weronice Parfianowicz-Vertun
    10. mgr Anicie Pieńkowskiej
    11. mgr. Xaweremu Stańczykowi (+wyróżnienie)
  3. Wniosek Komisji Egzaminacyjnej o niedopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Patrycji Ciesli.
  4. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Elizy Kąckiej
    2. mgr Moniki Nicińskiej
    3. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    4. mgr. Łukasza Zaremby
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    2. mgr Doroty Kondratczyk-Przybylskiej
    3. mgr Joanny Kozioł
    4. mgr. Piotra Kubkowskiego
    5. mgr Weroniki Lipszyc
    6. mgr Natalii Mętrak-Rudej
    7. mgr Agnieszki Piwowarczyk
    8. mgr Pauliny Urbańskiej
  6. Zamknięcie przewodu doktorskiego mgr Małgorzaty Terleckiej-Reksnis

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12.05.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Zdzisława Darasza, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego na stanowisku adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego                                             i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta dr. Piotra Kubińskiego w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Literatury Polskiej UW:
    1. dr. Tomasza Jędrzejewskiego w Zakładzie Romantyzmu
    2. dr. Karola Hryniewicza na – w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Kultury Polskiej UW:
    1. dr Magdy Szcześniak – Zakład Filmu i Kultury Wizualnej
    2. dr Xawerego Stańczyka – Zakład Historii Kultury
    3. dr Weroniki Parfianowicz-Vertun – Zakład Historii Kultury
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Jana Wiślickiego w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Łukasza Pawłowskiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marii Poszepczyńskiej na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW:
    1. dr hab. Evy Pallasovej
    2. dr Tatiany Witkowskiej w wymiarze ½ etatu
    3. mgr Mirelli Šavrljugi
    4. mgr Tijany Vuković
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. mgr Pauliny Ptasińskiej
    2. mgr Marty Skury
    3. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    4. mgr Aleksandry Święckiej
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie stypendium dla doktoranta mgr. Artura Hellicha w projekcie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki w programie Opus 7 „Wiek teorii. Sto lat polskiej myśli teoretycznoliterackiej" realizowanym na Wydziale Polonistyki UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni dziejów polonistyki warszawskiej w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozliczania pensum dydaktycznego na Wydziale Polonistyki UW.
  18. Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach I i II stopnia na Wydziale Polonistyki UW
  19. Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  20. Zatwierdzenie ścieżki programowej w obrębie studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce pn. Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  21. Zatwierdzenie kursów dokształcających prowadzonych w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW:
    1. Uczyć, by nauczać, czyli jak sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły.
    2. Autoprezentacja, dyskusja, interpretacja. Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów liceum.
    3. Komunikacja w Internecie.
  22. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  23. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014