RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.02.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki
    z 13 grudnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-18/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie językoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-19/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie literaturoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-20/2022)
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Rakoczy na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-2/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozszerzenia do pełnego wymiaru etatu zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w instytucie Języka Polskiego.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany przynależności do grupy pracowników dr Aleksandry Żurek-Huszcz zatrudnionej na stanowisku asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego – z grupy pracowników dydaktycznych do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych oraz w sprawie jej awansu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, a także w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony prof. dr hab. Krystyny Waszakowej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
    prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony w wymiarze pełnego etatu dr. Tomasza Kowalczuka w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych.

18a. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
dr Alicji Karszni-Sobczak w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.

18b. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
mgr. Jana Laskowskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych.

  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania dr. Piotra Ślusarczyka na członka Komisji Socjalnej Rady Wydziału.
  2. Sprawy bieżące Wydziału.
  3. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 26 kwietnia 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 24.4.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 marca - 5 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2021 r.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-1/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-2/2022).
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Retoryki i Mediów (WPL-1210-14/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-15/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-16/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Bałtystyki, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz, zatrudnionej w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos, zatrudnionej na podstawie umowy międzynarodowej, w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Ewy Paczoskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Andrzeja Zieniewicza na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej Dla Cudzoziemców „Polonicum".
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Rady Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii.
  20. Sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 12 maja 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 14.04.2015 r.

Część I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Zmiana Przewodniczącego Zespołu Rady Wydziału w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:

a) dr. hab. Radosławowi Pawelcowi, prof. UW
b) dr. hab. Tomaszowi Wójcikowi, prof. UW

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Iwony Kurz.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Magdzie Szcześniak (+wyróżnienie)
    2. mgr. Janowi Wiślickiemu
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej:
    1. mgr Joanny Budkiewicz-Żeberskiej
    2. mgr Moniki Czekańskiej
    3. mgr. Jakuba Filonika
    4. mgr Anny Gumkowskiej
    5. mgr Joanny Majewskiej
    6. mgr. Xawerego Stańczyka
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Aleksandry Święckiej
    2. mgr Justyny Żulewskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Magdy Nabiałek
    2. mgr Pauliny Potasińskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14.04.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Nauki na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Matyldy Szewczyk na stanowisku adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Piotra Morawskiego na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Marty Chojnackiej-Kuraś na stanowisku asystenta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zgłoszenia książki prof. dr. hab. Andrzeja Mencwela do Nagrody im. Pierwszego Rektora Uniwersytetu Łódzkiego Profesora Tadeusza Kotarbińskiego.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Literatury Polskiej UW Pracowni Historii Dramatu 1864-1918.
  9. Korekta programu studiów podyplomowych Polszczyzna a przekład w Instytucie Języka Polskiego na Wydziale Polonistyki UW.
  10. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014