RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 26 kwietnia 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 24.4.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 marca - 5 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2021 r.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-1/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-2/2022).
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Retoryki i Mediów (WPL-1210-14/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-15/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-16/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Bałtystyki, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz, zatrudnionej w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos, zatrudnionej na podstawie umowy międzynarodowej, w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Ewy Paczoskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Andrzeja Zieniewicza na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej Dla Cudzoziemców „Polonicum".
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Rady Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii.
  20. Sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 7 września 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 7.09.2021

  1. Przyjęcie porządku posiedzenia oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 22 czerwca 2021 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Grzegorza Godlewskiego na stanowisku profesora na  czas  określony  w grupie  pracowników  badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Filipowicza na stanowisku profesora uczelni  w grupie  pracowników  badawczo-dydaktycznych  na  czas  nieokreślony  w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas  określony   w Zakładzie  Bałtystyki  w Katedrze  Językoznawstwa  Ogólnego,  Migowego   i Bałtystyki (WPl-1210-13/2021).
  6. Wyniki konkursu na dwa stanowiska lektorów w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPl-1210-14/2021).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony   w Zakładzie  Języków   i Kultur  Słowiańskich  w Instytucie  Slawistyki  Zachodniej    i Południowej (WPl-1210-15/2021).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej (WPl-1210- 16/2021).
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Viery Luptákovej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  10. Opinia Rady Wydziału  w sprawie  zatrudnienia  mgr  Any  Marković  na  stanowisku  lektora  w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Sylwii Borowskiej-Kazimiruk na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczych w niepełnym wymiarze czasu pracy na czas określony w ramach grantu w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Westermark na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Zmiany w redakcji czasopisma „Tekstualia. Palimpsesty Artystyczne Naukowe".
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 14.30

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Bogusławskiej.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Magdalenie Stasieczek-Górnej (+wyróżnienie)
    2. mgr Aleksandrze Święckiej (+wyróżnienie)
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Michała Grabowskiego
    2. mgr Magdy Nabiałek
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Anny Kowalczyk
    2. mgr. Damiana Makucha
    3. mgr Urszuli Swobody-Rydz
    4. mgr Agnieszki Wąsik
    5. mgr Mileny Wojtyńskiej-Nowotki
  4. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr Karoliny Ćwiek-Rogalskiej.
  5. Zamknięcie przewodu doktorskiego:
    1. mgr Magdaleny Balcerzak-Szymanek
    2. mgr Jowity Latko

CZĘŚĆ II godz. 16.00

Wręczenie dyplomów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 stycznia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie  zmian w Regulaminie Wydziału.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania na stanowisko profesora zwyczajnego prof. dr. hab. Andrzeja St. Kowalczyka w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr hab. Iwony Kurz w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu dr Ewy Modrzejewskiej w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Łukasza Zaremby w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas nieokreślony na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców:
    1. mgr Anny Domańskiej
    2. mgr Marty Skury
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie na rok akademicki 2016/2017.
  10. Opłaty za usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017.
  11. Limity rekrutacyjne na studia I i II stopnia na rok akademicki 2016/2017.
  12. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  13. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014