RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Back

Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.12.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 24 października 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Patrycjusza Pająka na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iliany Genew-Puhalewej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Stasieczek-Górnej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Święckiej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Agaty Chałupnik na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Zuzanny Grębeckiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Piotra Morawskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Jana Potkańskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Karola Samsela na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Inesy Szulskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Dżabaginy na czas określony w ramach umowy nielimitowanej na ½ etatu na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczych w Zakład Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-7/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie wyboru członków Wydziałowej Komisji Wyborczej.
  16. Sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.02.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki
    z 13 grudnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-18/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie językoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-19/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta (w dyscyplinie literaturoznawstwo) w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-20/2022)
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Rakoczy na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-2/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozszerzenia do pełnego wymiaru etatu zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w instytucie Języka Polskiego.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany przynależności do grupy pracowników dr Aleksandry Żurek-Huszcz zatrudnionej na stanowisku asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego – z grupy pracowników dydaktycznych do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych oraz w sprawie jej awansu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, a także w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony prof. dr hab. Krystyny Waszakowej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
    prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas określony w wymiarze pełnego etatu dr. Tomasza Kowalczuka w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych.

18a. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
dr Alicji Karszni-Sobczak w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.

18b. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas określony
mgr. Jana Laskowskiego w wymiarze pełnego etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych.

  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania dr. Piotra Ślusarczyka na członka Komisji Socjalnej Rady Wydziału.
  2. Sprawy bieżące Wydziału.
  3. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 23 listopada 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 23.11.2021 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 października 2021 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-17/2021).
  4. Wyniki konkursu na dwa stanowiska starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-18/2021).
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 12 stycznia 2021 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 5 stycznia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 5.01.2021 r. do godz. 14.00

3. W dniu 5.01.2021, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 5.01.2021 r., od  godz. 14.00 do 8.01.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 11 stycznia 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 12 stycznia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 14 stycznia 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 15 stycznia 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.01.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 8 grudnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko lektora (2 x 2/3 etatu) w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  4. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko adiunkta w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  5. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko profesora uczelni w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  6. Sprawy bieżące Wydziału.
  7. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 14 lipca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 14.07.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 7 lipca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 07.07.2020.

3. W dniu 08.07.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 08.07.2020 do 10.07.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 11. lipca br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 14 lipca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 15 lipca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 16 lipca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

 

                                                                                                                 DZIEKAN

PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23 czerwca 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia prof. dr. hab. Wojciechowi Dudzikowi funkcji prodziekana ds. rozwoju kadry naukowej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia dr hab. Katarzynie Dróżdż-Łuszczyk funkcji prodziekana ds. badań naukowych i współpracy z zagranicą na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie skierowania do JM Rektora UW kandydatury dr. Łukasza Książyka na prodziekana ds. dydaktycznych, studenckich i studiów doktoranckich, kierownika jednostki dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  6. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu dr hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Mileny Hebal-Jezierskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas nieokreślony dr. hab. Włodzimierza Pessela  w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Pauliny Kwiatkowskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Justyny Jaworskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej  w Instytucie Kultury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Ady Arendt w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Radosława Rusnaka w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Weroniki Lipszyc w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Roberta Birkholca w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie badawczo-dydaktycznej na czas nieokreślony dr Katarzyny Maciejak w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony mgr Alicji Karsznia-Sobczak w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 10.10.2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Wyznaczenie terminu kolokwium habilitacyjnego dr Joanny Jagodzińskiej-Kwiatkowskiej.
  2.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr. Jarosławowi Klejnockiemu.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Ewy Rudnickiej

b) dr Izabeli Winiarskiej-Górskiej

c) dr. Tomaszowi Korpyszowi

II. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Joanny Woźnickiej.
  2. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Katarzyny Orzechowskiej
    2. mgr Zofii Smugi

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 28 września 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  4. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  5. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 12.11.2013 r.

Część I godz 16.00

I. HABILITACJE

  1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie dopuszczenia do kolokwium habilitacyjnego i wyznaczenie terminu kolokwium dr Agnieszki Karpowicz.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Agnieszki Graff-Osser.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Boguskiej (+wyróżnienie)
    2. mgr. Karolowi Hryniewiczowi
    3. mgr Magdzie Szybiak
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Weroniki Kosteckiej
    2. mgr. Konrada Kowalczyka
    3. mgr Anny Kubickiej
    4. mgr Joanny Kubickiej
    5. mgr Zuzanny Ossowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Bożeny Itoi
    2. mgr. Piotra Ślusarczyka
    3. mgr Alicji Wójcickiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Macieja Jaworskiego
    2. mgr. Jakuba Skrzeka
  5. Zmiana przewodniczącego Komisji Językoznawczej II.

Część II godz 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15.10.2013 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Anny Kiermut na stanowisku wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  3. Sprawozdanie z realizacji efektów kształcenia w roku akademickim 2012/2013 na Wydziale Polonistyki UW.
  4. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  5. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.