ZARZĄDZENIE NR 27 KJD z dnia 2 grudnia 2022 r. w sprawie środków komunikacji elektronicznej służących do organizowania i prowadzenia procesu dydaktycznego na Wydziale Polonistyki
ZARZĄDZENIE NR 27
KIEROWNIKA JEDNOSTKI DYDAKTYCZNEJ WYDZIAŁU POLONISTYKI
UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
Z DNIA 2 GRUDNIA 2022 R.
w sprawie środków komunikacji elektronicznej służących do organizowania i prowadzenia procesu dydaktycznego na Wydziale Polonistyki
Na podstawie § 67 ust. 1 pkt 5 i 10 Statutu Uniwersytetu Warszawskiego (Monitor UW z 2019 r. poz. 443 z późn. zm.) oraz § 6 ust. 1 Regulaminu Studiów na Uniwersytecie Warszawskim (Monitor UW z 2019 r. poz. 186 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Narzędzia komunikacji elektronicznej między studentami a pracownikami
1. Zarządzenie określa zasady używania środków komunikacji elektronicznej w kontaktach między pracownikami a studentami Wydziału Polonistyki związanych z realizacją procesu dydaktycznego, w szczególności w celu organizowania lub prowadzenia:
- zajęć dydaktycznych, w tym konsultacji indywidualnych;
- organizacji studenckich, w tym kół naukowych, organizacji kulturalnych i sportowych;
- inicjatyw włączających studentów do prac badawczych, umożliwiając im
m.in. udział w spotkaniach zespołów i pracowni badawczych, konferencjach naukowych i grantach badawczych.
2. Do kontaktów między studentami a pracownikami, w których konieczne jest użycie środków komunikacji elektronicznej, wykorzystuje się narzędzia wchodzące w skład uniwersyteckiej infrastruktury informatycznej.
3. Podstawowym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej między pracownikami a studentami jest elektroniczna poczta uniwersytecka, tj. imienne lub funkcyjne konta e-mail w domenie UW.
4. Narzędzia Google Workspace for Education (w szczególności Google Meet), Zoom, Microsoft Teams i platformę „Kampus" wykorzystuje się do komunikacji elektronicznej między pracownikami a studentami wyłącznie za pośrednictwem kont i profili uniwersyteckich. Szczegółowe zasady określa pracownik odpowiedzialny za realizację danego elementu procesu dydaktycznego.
§ 2
Media społecznościowe
1. Media społecznościowe używane przez pracowników i studentów Wydziału Polonistyki traktuje się jako prywatne, zatem nie wykorzystuje się ich do służących realizacji procesu dydaktycznego kontaktów między pracownikami a studentami.
2. Oficjalne profile Wydziału Polonistyki w mediach społecznościowych pełnią rolę informacyjną i organizującą społeczność studentów i pracowników Wydziału. Profili tych nie wykorzystuje się do komunikacji służącej załatwianiu indywidualnych spraw studenckich i pracowniczych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.